Waarschijnlijk is deze vraag te simpel voor woorden en ben ik veel te moeilijk aan het kijken, maar ik kom er totaal niet uit. Google is no longer my friend, dus maar even hier vragen.
De situatie;
Ik heb 2 divjes die onder elkaar moeten komen. Aangezien de bovenste div in hoogte kan verschillen kan ik aan de onderste div geen specifieke hoogte meegeven, maar moet deze echt pas beginnen _onder_ de eerste div. Op dit moment zweeft mijn onderste div echter boven mijn bovenste div.
Mijn constructie ziet er globaal zo uit;
div content
div container
divblaat1 divblaat2
divblaat3 divblaat4
/div container
div container
divjee1 divjee2
divjee3 divjee4
/div container
/div content
divblaat1 en divblaat2 zitten naast elkaar enz.
Heeft iemand de oplossing zodat de tweede container gewoon onder de eerste komt te staan? In beginsel zouden ze juist onder elkaar moeten komen dacht ik, maar ik heb heel Google en w3 al gehad en kom er even niet meer uit. Wie heeft de winnende tip?
De situatie;
Ik heb 2 divjes die onder elkaar moeten komen. Aangezien de bovenste div in hoogte kan verschillen kan ik aan de onderste div geen specifieke hoogte meegeven, maar moet deze echt pas beginnen _onder_ de eerste div. Op dit moment zweeft mijn onderste div echter boven mijn bovenste div.
Mijn constructie ziet er globaal zo uit;
div content
div container
divblaat1 divblaat2
divblaat3 divblaat4
/div container
div container
divjee1 divjee2
divjee3 divjee4
/div container
/div content
divblaat1 en divblaat2 zitten naast elkaar enz.
Heeft iemand de oplossing zodat de tweede container gewoon onder de eerste komt te staan? In beginsel zouden ze juist onder elkaar moeten komen dacht ik, maar ik heb heel Google en w3 al gehad en kom er even niet meer uit. Wie heeft de winnende tip?