Ok, ik heb het gehad..
Alles geprobeerd maar niets lukt: Freesco krijgt GEEN verbinding met mijn Casema Cable Wanadoo prut.. Alles keurig geinstalleerd, linuxpagina's erop na geslagen.. niets wat werkt. Als ik m'n servertje opstart laadt alles keurig, geen probleem maar wil ik vanaf een client naar buiten, dan belt ie niet, sterker nog, hij doet helemaal niets
Wat ik ook probeer (via local http, telnet whatever). Er is toch vast wel iemand die bij Casema zit en dit heeft draaien? toch?
Verwijderd
hoi ik zit zelf bij casema met het demos en de freesco draait als een lier dus het kan echt.Als je nou een keer je instellingen post kan ik wel even nakijken wat je anders doet als ik.
ps je hebt toch wel je gateway instellingen op de clients aangepast.
groetjes cas
ps je hebt toch wel je gateway instellingen op de clients aangepast.
groetjes cas
Verwijderd
het mailen van een image van mijn eigen schijfje lijkt me gezien de inloggegevens geen optie mede doordat je om deze te kunnen wijzigen de provider instellingen ook automatisch weer wijzigt en dus weer bij nul bent
als je me nou even mailt op cas@sonius.tmfweb.nl zal ik je mijn tel no mailen dan loods ik je wel even door de instellingen heen.
als je me nou even mailt op cas@sonius.tmfweb.nl zal ik je mijn tel no mailen dan loods ik je wel even door de instellingen heen.