[3ds max 9] loft werkt niet?

Pagina: 1
Acties:

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21-08-2025
goedendag mede modelers.

ik ben momenteel bezig met het leren van 3ds max en al zeg ik het zelf gaat het me aardig goed af.
maar nu zit ik met een probleempje waar ik niet helemaal uitkom.

ik ben momenteel met deze rollercoaster tutorial bezig.

ik heb alles netjes gevolgd en alles ziet er hetzelfde uit als de plaatjes van de tutorial.
maar nu ben ik bij de loft modifier aangekomen maar ik kan helmaal niet op get shape klikken (grijs) en met get path kan ik de "loft shape" helemaal niet selecteren :S

heeft iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 20:20
Over het algemeen gaan vragen als dit in het algemene 3D topic.

Zodra je "path" selecteerd en vervolgens een "loft" toevoegd via compound heb je de mogelijkheid om path en shape te selecteren.
Waarschijnlijk had je geen object geselecteerd toen je op "loft" druke.

• misterw
Neejoh schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:45:
Over het algemeen gaan vragen als dit in het algemene 3D topic.

Zodra je "path" selecteerd en vervolgens een "loft" toevoegd via compound heb je de mogelijkheid om path en shape te selecteren.
Waarschijnlijk had je geen object geselecteerd toen je op "loft" druke.
gelukkig is het niet zo simpel want ik klik op loft als de shape geselecteerd is en dan kan ik wel get path klikken maar niet get shape

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

• misterw
niemand die het weet?

• Yanik
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 25-01 16:11
Ik weet niet wat het probleem is, misschien dat jij iets niet goed hebt gedaan.

Kun je misschien je file online zetten(alleen de splines)? Dat gaat zo veel gemakkelijker.

• Guillome
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Guillome

test

Is de shape een gesloten spline?

If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router

• misterw
ja de shape is een gesloten spine

Pagina: 1