"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"
Over het algemeen gaan vragen als dit in het algemene 3D topic.
Zodra je "path" selecteerd en vervolgens een "loft" toevoegd via compound heb je de mogelijkheid om path en shape te selecteren.
Waarschijnlijk had je geen object geselecteerd toen je op "loft" druke.
Zodra je "path" selecteerd en vervolgens een "loft" toevoegd via compound heb je de mogelijkheid om path en shape te selecteren.
gelukkig is het niet zo simpel want ik klik op loft als de shape geselecteerd is en dan kan ik wel get path klikken maar niet get shapeNeejoh schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 17:45:
Over het algemeen gaan vragen als dit in het algemene 3D topic.
"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"
niemand die het weet?
Ik weet niet wat het probleem is, misschien dat jij iets niet goed hebt gedaan.
Kun je misschien je file online zetten(alleen de splines)? Dat gaat zo veel gemakkelijker.
Kun je misschien je file online zetten(alleen de splines)? Dat gaat zo veel gemakkelijker.
Is de shape een gesloten spline?
If then else matters! - I5 12600KF, Asus Tuf GT501, Gigabyte Gaming OC 16G 5080 RTX, Asus Tuf Gaming H670 Pro, 48GB, Corsair RM850X PSU, SN850 1TB, Arctic Liquid Freezer 280, ASUS RT-AX1800U router
ja de shape is een gesloten spineGuillome schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 14:21:
Is de shape een gesloten spline?
Pagina: 1