HP Printer economy mode

Pagina: 1
Acties:

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Zojuist de HP All-in-one PSC1200 aangesloten op m'n MacBook. na het installeren van de drivers van HP zelf kan ik keurig printen. Echter kan ik nergens de economy-mode optie terugvinden die wel in windows te vinden is. Dit omdat ik vaak documenten print om ff snel door te lezen of wat op te krabbelen en dan weinig zin heb om op normale of hoge kwaliteit te printen. Iemand enig idee?

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-02 09:05

Kvn

Volgens mij kun je dat in de programmas waaruit je print zelf regelen? Heb m'n Mac helaas even niet bij de hand, dus ben niet helemaal zeker :)

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Kvn schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:32:
Volgens mij kun je dat in de programmas waaruit je print zelf regelen? Heb m'n Mac helaas even niet bij de hand, dus ben niet helemaal zeker :)
Vanuit Safari iig niet. En vanuit MS Word volgens mij ook niet

• tonyisgaaf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Dat kun je hier doen (nadat je "Print" hebt gekozen uiteraard):
Afbeeldingslocatie: http://got.broes.nl/got_printer_grayscale.gif

Dus:
  • Bij de derde keuzelijst "Paper Type/Quality" kiezen
  • Hier kun je bij de keuzelijst "Quality" bijvoorbeeld voor "Fast" of "Fast Normal" kiezen als je "Draft" wilt.
  • Bij "Color" kun je dan kiezen voor "Grayscale".
  • Op het tabblad "Color Options" kun je dan ook nog kiezen dat je alleen maar de zwarte cartridge wilt gebruiken.
  • Wanneer je die instellingen vaker dan één keer wilt gebruiken, doe je er handig aan deze op te slaan, dit doe je door op de keuzelijst "Presets" te klikken en dan te kiezen voor "Save as new preset..."

NL Weerradar widget Euro Stocks widget Brandstofprijzen widget voor 's Dashboard

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Kijk aan, hier was ik ook al naar op zoek... bedankt!