ATI X1800XT PowerColor dood?

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Dutchneon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 30-01-2024

Dutchneon

6.375Wp Panda's&5100Wp SF-MT10

Topicstarter
Heb deze kaart in mijn tweede pc zitten (voor als er iemand langskomt om te gamen ;))

Heb de kaart zelf ongeveer een half jaar geleden gekocht, heb er nooit mee overgeklokt, maar ik denk mijn voorganger helaas wel. De kaart heeft het tot een week geleden goed gedaan, maar geeft nu een soort artifacts, reeds bij het bootscreen van windows!

Ik heb alles gecontroleerd, koeler maakt goed contact en blaast zeker warme lucht uit!
Pc is opnieuw geinstalleerd en heb verschillende drivers geprobeerd:

-Oude drivers van cd
-Drivers van ATI (meest recente)
-Omega drivers
-recentste drivers fabrikant (Powercolor)

Helaas geen resultaat...

Als laatste poging nog in een mijn andere pc geprobeerd, zelfde strucs als hierboven gedaan (zonder reinstall 8)7 )
Nogsteeds artifacts en start met recente ati drivers zelfs niet door naar windows :X

Ben bang dat ik de 175 euro dat ie nu nog ongeveer waard is kwijt ben, of is er nog iemand met een idee? Mischien iemand die nog een bon heeft van een powercolor x1800xt ????
want die heb ik nooit gekregen :'(

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22

Cheezus

Luiaard

Klinkt als brak geheugen.

Als je nog fabrieksgarantie hebt kun je hem gewoon naar powercolor opsturen, die kunnen zelf wel zien hoe oud de kaart is. Grote kans dat ie dan wel gerepareerd word.
Ik heb het tenminste 2x gehad met maxtor schijven, zonder aankoopbon nog gewoon garantie gekregen.

• Dutchneon

Dutchneon

Topicstarter
Helaas kan ik de kaart niet naar Powercolor sturen volgens de site:

//The limited warranty is only applicable by authorized Tul distributors. Warranty service request for retail product by end user is required to be submitted by original product-purchased Tul authorized distributors.//

Powerplants: 6375Wp Yingli Panda & 5440Wp SF170s: http://pvoutput.org/list.jsp?userid=34987

• Cheezus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:22

Cheezus

Luiaard

Misschien de nederlandse importeur mailen?
Mensen die een kaart hebben gekocht bij een shop die failliet is gegaan moeten immers ook garantie kunnen claimen..

• Dutchneon

Dutchneon

Topicstarter
zou niet weten hoe ik aan gegevens van die importeur moet komen maar ga het in ieder geval even proberen, dank je wel!!!

• Solid_Aapie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-07 23:01
wat zijn de temperaturen van je kaart?

Specs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Mischien iemand die nog een bon heeft van een powercolor x1800xt ????
want die heb ik nooit gekregen
Met andermans bon proberen garantie te halen is fraude en willen we hier op GoT niet voorgesteld of bestproken zien :/

Check je mail :o

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.