Toon posts:

[GRAW] trainer werkt niet?*

Pagina: 1
Acties:
  • 135 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een trainer gedownload voor GRAW, van Unleashed, maar als ik die opstart krijg ik een melding dat 'ie een of andere file niet kan schrijven omdat er een of andere 'hook' niet gevonden kan worden, waardoor het ingame menu niet werkt... Zegt me allemaal niets, maar ik zou die trainer graag aan de praat krijgen omdat ik al snel vastzit en GRAW en het checkpointsysteem me hopeloos begint te irriteren... (complete stukken die je tig keer moet overdoen en zo...).

Ik heb de trainer nu in de map van GRAW staan maar misschien hoort 'ie ergens anders? Er staat niets over in de info... Of kent iemand nog een andere trainer? Want cheats schijnen er niet te bestaan voor dit spel. Jammergenoeg... Als ik geen werkende trainer kan vinden verdwijnt het spel in de kast, vrees ik...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Helaas kan ik je geen link geven vanwege no-cdcracks op die site, maar google eens op een trainer, er zullen er vast wel een aantal uitzijn.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Topicstarter
Eh... ik zei dus dat ik er eentje heb! Gedownload en al. Er is er ook maar een, voor zover ik kan achterhalen. En die werkt dus niet bij mij. DAT is het probleem. Een trainer vinden lukt me nog wel... ;)

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Komen de versies overeen?

Er zijn zat sites (zonder popups/spam/virus gedoe) waar je trainers kan downloaden.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-12 16:03

hilgo

Clear your mind of can't.

Die trainer is, als ik het zo bekijk, voor versie 1.0 van het spel. Heb je misschien updates (weet niet of ze er überhaupt zijn) er overheen gehaald? Zou kunnen dat die er voor zorgen dat het niet meer werkt.

Discogs

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18-11 10:27

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

Voor zover ik weet is 1.35 de laatste versie, dus dan zal je 1.0 trainer niet werken.

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 01-12 09:15
Ik heb de trainer nu in de map van GRAW staan maar misschien hoort 'ie ergens anders? Er staat niets over in de info... Of kent iemand nog een andere trainer?
Voor zover ik kan zien is er ook maar 1 trainer voor (ben nu niet thuis dus kan het niet voor 100% zekerheid nachecken). In de NFO of in de executable zelf staat ongetwijfeld wel voor welke versie van Ghost Recon hij bedoelt is.

Er bestaat een redelijke kans dat wanneer er een patch is uitgebracht voor eht spel, oude trainers voor eerdere versies van het spel er niet meer op werken. Geheugen addressen worden dan namelijk soms aangepast waardoor de trainer naar een heel ander adres verwijst dan dat de bedoeling is.

het maakt niets uit waar je een trainer neerzet, een trainer zoekt namelijk de naam van het spel in je geheugen op (bijvoorbeeld ghost.exe). De ghost.exe gebruikt een bepaald gedeelte van je geheugen. De trainer weet welk gedeelte dit is en zoekt de geheugen addressen op om de waardes aan te passen, waardoor je als resultaat een soortvan cheat krijgt. Het maakt dus niets uit waar je het neerzet..

In dit geval is het dus het meest logische dat je een upgrade op het spel hebt uitgevoert.
Als dat niet zo is, misschien moet je de trainer dan in administrator mode draaien?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb de trainer aan de praat gekregen dankzij een post op een ander forum (gevonden via Google): het blijkt dat je (inderdaad) het spel moet installeren zonder te patchen en daarnaast moet je zelfs ook nog een bepaald gekraakte graw.exe gebruiken. En dan werkt het (de cheats in ieder geval). Maar toen ik hiermee door het eerste level was gekomen wilde het tweede level niet draaien. (Ik dacht dat het aan die trainer lag maar na een complete herinstall en het hele level opnieuw gespeeld te hebben, zonder cheat en met patch) wil het tweede level alsnog niet laden... |:( Maar daar heb ik al een ander topic voor gestart. ;)
Pagina: 1