Ik heb een trainer gedownload voor GRAW, van Unleashed, maar als ik die opstart krijg ik een melding dat 'ie een of andere file niet kan schrijven omdat er een of andere 'hook' niet gevonden kan worden, waardoor het ingame menu niet werkt... Zegt me allemaal niets, maar ik zou die trainer graag aan de praat krijgen omdat ik al snel vastzit en GRAW en het checkpointsysteem me hopeloos begint te irriteren... (complete stukken die je tig keer moet overdoen en zo...).
Ik heb de trainer nu in de map van GRAW staan maar misschien hoort 'ie ergens anders? Er staat niets over in de info... Of kent iemand nog een andere trainer? Want cheats schijnen er niet te bestaan voor dit spel. Jammergenoeg... Als ik geen werkende trainer kan vinden verdwijnt het spel in de kast, vrees ik...
Ik heb de trainer nu in de map van GRAW staan maar misschien hoort 'ie ergens anders? Er staat niets over in de info... Of kent iemand nog een andere trainer? Want cheats schijnen er niet te bestaan voor dit spel. Jammergenoeg... Als ik geen werkende trainer kan vinden verdwijnt het spel in de kast, vrees ik...