[VISTA] Laptop nx6125

Pagina: 1
Acties:

• GeNiTaLiX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 02-03 17:05
Specs: Laptop nx6125
1024 DDR
ATI Mobility 200M (volgens vista)
1.8 Ghz
80 GB HD

Het probleem, Ik heb dus deze laptop van HP, na het installeren van windows VISTA bleek tot mijn verbazing dat het tot mijn genoegen goed werkte, zelfs aero werkt.

Alleen haal ik bij spellen en dergelijke niet meer het juiste FPS, en crasht windows vista vaak (Het fading scherm effect , alles wordt opeens grijs en niet meer goed)

Dus ik op zoek naar windows vista drivers voor mijn laptop en bleek dat hp geen drivers voor mijn laptop heeft (wel heel mooi het vista gedeelte alleen op de search results van mijn laptop krijg ik alleen max. winxp drivers), iemand die misschien weet of er vervangende drivers zijn en misschien ook voor mijn videokaart, want naar mijn gevoel haal ik niet de oude snelheden, 8)7

Concreet is mijn vraag dus of iemand weet of er hier drivers voor zijn.

Bedankt.

[ Voor 4% gewijzigd door GeNiTaLiX op 15-02-2007 13:06 ]

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Is bekend probleem van Vista icm games, hangt idd ook af van je drivers maar toch..
Om echt 'relaxed' te kunnen blijven gamen wordt nog steeds Windows XP aangeraden!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• GeNiTaLiX
CLB schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 12:56:
Is bekend probleem van Vista icm games, hangt idd ook af van je drivers maar toch..
Om echt 'relaxed' te kunnen blijven gamen wordt nog steeds Windows XP aangeraden!
het gaat mij niet alleen om het gamen, maar meer of iemand die ook deze specs heeft, of er meer verstand van heeft als mij, weet of er toch betere drivers voor zijn . (in verband met het crashen e.d) Sowieso de slaapstand werkt voor geen meter, zodra ik mijn scherm dichtklap hangt het systeem al.

• GeNiTaLiX
ik heb nu ook geprobeerd de bios te updaten met de HPQFlash, van HP, maar mijn hele scherm werd blauw, en na een half uur gewacht te hebben , heb ik de computer gereboot, Maar de bios versie staat nogsteeds op die van 2005. En opnieuw updaten(flashen) wil ook niet lukken