Een tijd geleden opende met dezelfde titel een topic over voipbuster. inmiddels is dat bijgeschaaft tot voordelig bellen met voipbuster vanwege de fair use policy. nu heb ik een nieuwe provider ontdekt die deze fair use policy nog niet heeft bedacht, raketu. deze sip-based provider biedt gratis bellen aan naar 42 landen waaronder nederland. helaas kan wordt alleen uitbellen via het programma ondersteund, de supportmedewerkers geven geen info over de sipserver. wel kan je om conflicten met je router te voorkomen in het programma zelf de sippoort kiezen. ik ben dus ook wel benieuwd of 1 van jullie in staat is ipadres van de sipserver bijv. via logs van de firewall oid aan het programmatje te ontvutselen zodat we ook onze ata's kunnen instellen voor gebruik van dit programma. zijn er mensen die al gebruik maken van raketu en hun ervaringen willen posten? ik ben benieuwd naar alle tips en tricks die in dit topic zullen komen, met name naar een oplossing voor het sipprobleem ben ik erg benieuwd. raketu geeft
overigens wel aan te werken an een sip service.
Groeten, Dick Sterkenburg
overigens wel aan te werken an een sip service.
Groeten, Dick Sterkenburg