Toon posts:

philips 8x4x32

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan om binnenkort mijn 2x cdwriter in te ruilen voor een 8x philips. Nu wil ik er wel graag zeker van zijn dat deze compatible is met al mijn brandsoftware, zoals nero en winoncd. Heeft iemand hier enig id van? En kan deze brander ook 80 minuten cd's beschrijven? Ik neem aan van wel...
Bij voorbaat dank

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-04 19:54
Is d8 ik de enige brader die Safedisc2 perfect 1:1 kan kopiëren...

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 00:28
Op zondag 04 februari 2001 21:49 schreef Straat het volgende:
Is d8 ik de enige brader die Safedisc2 perfect 1:1 kan kopiëren...
verkeerd ged8.. zowiesoo die 8220 scsi, die heb ik ook, geen probleem en die nieuwe 10x12x nog wat kan dat ook

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

Ik wil er alleen bij zeggen dat die philips 8x4x32 een eigenaardigheidje heeft. Als die brander vindt dat de cd niet geschikt is om op 8x te branden dan stelt die zich zelf in op een lagere snelheid (4x of zelfs 2x).

Misschien vind je het jammer dat het er op zit, misschien ook niet.

Pak je rust!

Verwijderd

'k heb em ook en ik vind dat ie maar veel te snel denkt dat een cd niet geschikt is om op 8 speed te branden. Heb al heel wat soorten gehad en alleen echte philips cd's gaan gegarandeerd 8x.

Verwijderd

Niet kopen dat ding! Ik ken iemand die hem had, hij kon alleen philips cd's op 8 speed branden en had superveel uitval. Koop 'gewoon' een plextor, kost wel wat, maar daar heb je dan ook heel veel plezier van.

• beest
  • Laatst online: 16-02 16:36
Ik heb sinds net een 4-4-32 brander van philips.
Heb nog niet kunnen testen hoesnel die brand, maar gaat die ook terug gaan naar lagere snelheden bij "slechtere" cd's?

prijs kwaliteit zit denk ik wel goed, hij koste maar 100 gulden :)
...nee, geen tweedehands :(

• RgR
  • Laatst online: 05-05 12:52

RgR

Over dat deze brander op lagere snelheid zou branden bij bepaalde cd's: NIET met de nieuwste firmware (v2.0). Deze heeft het zogenaamde "Thermal Write Balancing" (ofzo): de writer brandt eerst een test-area van de cd en calibreert dan de laser goed. Ik kan met mijn Philips 8x4x32 perfect de goedkoopste stinkcd's op 8 speed branden. Verder ook nooit problemen, 80min cd's ook perfect.

Verwijderd

Topicstarter
hoe kun je zien dan dat als je em koopt het een brander is met die nieuwe firmware dan waar je het over hebt?

• RgR
  • Laatst online: 05-05 12:52

RgR

Maakt niet uit of de firmware er al op zit: je kan de firmware downloaden van de philips-site. Firmware is een stukje software in de writer, en dat kan gewoon worden ge-update.

• k7of9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-03 22:42
Hm. Ik heb ook een philips, en ik ben er eigenlijk best tevreden over. Ik brand redelijk veel, en ik heb nog geen enkele keer uitval gehad.
Dat van dat branden op lagere snelheid zou ik niet weten, aangezien ik ook altijd philips CDtjes gebruik. Zijn overigens ook de besten imho.

Mijn fotografie en videografie

• Tatsu
  • Niet online

Tatsu

Paradigm shift

Heb zelf sinds een maandje ook een Philips 8x4x32 brander. Doet het perfect met WinOnCD 3.7.

If someone begins with uncertainty, experience will eventually lead to certainty. But what defines certainty?

Verwijderd

Op dinsdag 06 februari 2001 10:56 schreef rutgerlouwerse het volgende:
Verder ook nooit problemen, 70min cd's ook perfect.
???? ik heb altijd 74min cd's ;)

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06-2025
Heb zelf ook zo'n 8x4x32 Philips
Hij brandt perfect, maar als ik van cd naar cd wil kopieren mislukken ze altijd.
Heb dat EASY CD CREATOR erbij gekregen,
kan het misschien daaraan liggen??
Gebruikte ook van die TDK cdr's, vet duur, maar allemaal mislukt :( (bij dat cd naar cd kopieren bedoel ik dan).
Ook ben ik zeer tevreden over die Philips cd's, kunnen heeeeel erg veel hebben,
uurtje mee gefrisbeet tegen muren enzo, en pas 1 klein hoekje eruit. >:)

Verwijderd

Kijk ik heb hem ook net een week, was een koopie via een vertegenwoordiger op m'n pa's werk.

Maar om tot de orde van de dag tekomen ben ik ook niet helemaal tevree over dat easy cd creater wat er bij zat ik heb al 5 van die imination dingen verkloot omdat hij het automatischopstartbestandje*D niet goed over had geschreven :'(.

Dat was het eigenlijk :o.

Verwijderd

Nou, heb net met succes die update geinstalleerd voor m'n philips brander..
ben benieuwd of ie nou wel de wat goedkopere cd's op 8 speed wil fikken.
Pagina: 1