Wat is het beste DVB-t programma

Pagina: 1
Acties:
  • 170 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• martijnmaas370
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 25-03 12:55
Hallo, ik ben een beetje aan het rondkijken voor programma's waar ik dvb-t mee kan kijken. Eerst had ik Digivox a/d maar had toen altijd slechte ontvangst. Nu gebruik ik AVS TV box, deze ontvangst is meestal veel beter, maar is shareware. Weten jullie nog een ander goed programma voor DVB kijken/opnemen?

Verwijderd

Ik gebruik zelf DigitalWatch. Op moment van schrijven lijkt de site down te zijn, maar hier kan je hem ook downloaden. Heel mooi programmaatje, maar de configuratie ervan is wel wat prutswerk, kan je best de forums voor raadplegen (of als je in Vlaanderen woont kan ik je direct de juiste config doorsturen)

• Mottebelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:20
MediaPortal is erg goed. Dat is niet alleen een TV programma, maar ook een compleet Media Center.

• martijnmaas370
ok, maar kan je er ook mee recorden? en ligt het aan het soort apparaat welke codec je kan recorden?

• dafz0r
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-03 13:33
ik gebruikte mediaportal tot ik vista ultimate installde, dat mc daarin is toch nog een tikkeltje beter

en ja met mediaportal kan je opnemen

• martijnmaas370
ik had ook windows vista geinstalleerd, maar bij mij werkte geen een programma, ok media center niet, dusja
Pagina: 1