[XP - Firefox] Cntrl C - Cntrl V werkt niet in FF wel in IE

Pagina: 1
Acties:

• pduh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-12-2025
Ik gebruik de toetsencombinatie Cntrl C - V nogal vaak met het maken van een website.
Hier gebruik ik Flock voor (is ontzettend handig icm foto's op photobucket maar dit terzijde) en de pagina's maak ik mbv van Google Page Creator.
Alle software is up to date (XP-FF-IE-Flock)
Maar om de codes etc allemaal te kopiëren wil ik cntrl c-v gebruiken. Dit werkt dus niet. Met de muis (rechts klik -> copy en daarna paste) werkt ook niet. Dan plakt hij het laatste wat je met cntrl c hebt gekopiëerd in IE (of ergens anders maar niet in FF of Flock).
Ik heb clipbook en alle aanverwante services gestart zoals hier gesuggereerd wordt maar dat hielp ook niet.
Wie heeft er nog tips?

[ Voor 6% gewijzigd door pduh op 15-02-2007 09:05 . Reden: spelling + link ]

P.Duh! lekker puh!

• pduh
Niemand? Er moet toch iemand zijn met hetzelfde probleem.

P.Duh! lekker puh!

• pduh
Verschillende dingen geprobeerd van verschillende fora maar het blijft gewoon nog steeds.
Firefox is opgelost met de nieuwste versie (na eerst volgens mij echt ALLES van firefox te hebben verwijderd)
Flock doet het nog steeds niet goed. Ik ben ten einde raad maar hoop dat anderen dit ook hebben gehad. Ik ben me er van bewust dat niet veel mensen Flock gebruiken maar toch.....

P.Duh! lekker puh!

• pduh
Misschien weten mensen het nu ineens wel?

P.Duh! lekker puh!

• pduh
Ik heb het opgelost! Nou ja, het probleem is weg.
Net bij het starten van Flock 0.7.10.1 kreeg ik de melding dan 0.7.10.2 er was. Ge-update en direct getest natuurlijk maar helaas geen verschil. 0.7.10.2 werkt ook nog steeds met dezelfde core. (of engine of hoe je dat ook noemt)
Ik open daarna tweakers en zie dat roboform een nieuwe versie heeft, van 6.8.7 naar 6.8.8
Getest en alles werkt weer (cntrl c en cntrl v)
Nu herinner ik me ook ineens dat ik roboform een tijdje geleden naar 6.8.7 had gebracht. Dat zal dan misschien de oorzaak zijn geweest!! Ik hoop het wel iig.

Wat er verder aan de hand kon zijn geweest is hier te vinden maar dat heeft bij mij allemaal niet geholpen dus

https://bugzilla.mozilla.org/show_bug.cgi?id=311844 en allerlei links daarin en ook:
http://www.newdotnet.com/removal.html

[ Voor 17% gewijzigd door pduh op 20-02-2007 17:33 . Reden: links toegevoegd (want Cntr c en v werkt weer!) ]

P.Duh! lekker puh!