Er zijn drie aanmeldingen gekomen op onze oproep voor nieuwe crewleden. Zoals eerder aangegeven zullen we hier de mails plaatsen die ze hebben gestuurd.
Iedereen heeft nu een week de tijd om met gegronde bezwaren te komen waarom iemand geen crewlid zou kunnen worden. Deze kunnen gemaild worden naar crew@dutchpowercows.org. Zijn er geen bezwaren zullen de onderstaande heren lid worden van de DPC-Crew.
Killerog
Iedereen heeft nu een week de tijd om met gegronde bezwaren te komen waarom iemand geen crewlid zou kunnen worden. Deze kunnen gemaild worden naar crew@dutchpowercows.org. Zijn er geen bezwaren zullen de onderstaande heren lid worden van de DPC-Crew.
Killerog
GrandmasgBeste ingeslapen crewleden, kalende /5 moderators en
energieverspillende flushers,
Goed begin is het halve werk zeggen ze toch altijd?Maar goed.
Ik wil me aanmelden als crewlid aangezien ik denk wel goed te zijn in
het geven van ongewenst commentaar. Verder heb ik een redelijke
ervaring met verschillende DC projecten (voornamelijk non-BOINC) en
denk ik dat ik hier wel beginners mee verder kan helpen. Ook ben ik
wel te vinden voor een fuif en iemand moet ze toch organiseren.
Omdat ik verder toch niet beschik over een privé leven ben ik zeer
regelmatig aanwezig op irc. Je kan ook best een voorbeeld aan mij
nemen als je dat zou willen, maar ik zou het ten zeerste willen
afraden.
Tot slot wil ik nog zeggen dat als het tot een stemming mocht komen
jullie absoluut <STRONG>VERBIEDEN</STRONG> op mij te stemmen, want ik
heb een reputatie hoog te houden betreffende het verliezen van
stemmingen.
Dank voor het lezen allemaal van dit mailtje,
Groeten, killerog.
Freeze_XJBij deze meld ik me aan om lid te worden van de Dutch Power Cows.
Even wat over mijzelf:
Naam: Gilmer Hellinga (Grandmasg)
Leeftijd: 30 jaar
Werkzaamheden: CAD tekenaar
Hobby's:
Vooral computers, bouw altijd zelf mijn computer(nooit kant en klaar) en los zo veel mogelijk problemen hard en software zelf op.
Daarnaast klein beetje kennis van html, php, mysql (zelf cursus en veel rond kijken op internet)
Mijn werk is bijna ook mijn hobby, werk dagelijks met het programma Autocad en schrijf kleine programmetjes in VBA om het werk gemakkelijker te maken voor mij en mijn collega's.
Waarom wil ik crew lid worden van de Dutch Power Cows.
Samen met "White Panther" heb ik vorig jaar de October flush in goede banen geleid.
Na de ervaring van de Oktober flush, wil ik toch iets meer doen dan aan de zijlijn kijken en zien wat er gebeurd. Tijdens de October flush heb ik een tijdelijk forum ter beschikking gesteld, zodat iedereen die er aan mee kon doen zich kon aanmelden. Daarnaast heb ik elke ochtend voor dat ik naar het werk ging in Excel de score's bij gehouden in oktober. Deze staan nog steeds op het des betreffende forum.
http://80.127.95.90/dpadscore.php
Na globaal nu een jaar bezig te zijn met DPAD en Tweakers.net af en toe de stats te posten, wou ik toch iets meer. Het bedenken en uitwerken van nieuwigheden lijkt mij een goede uitdaging. Ook kijk ik uit naar en samen organiseren en coördineren van bijeenkomsten en uitjes van de DPC leden.
Ook de kennismaking met enkele DPC collega's na de HCC beurs was goed bevallen. (en nee, heb geen nachtmerrie overgehouden aan de interessante presentatie tijden het eten)
Beste crewleden,
Bij dezen zou ik me graag aanmelden als algemeen crewlid voor DPC. Eerst even wie ik ben : Sebastian Oude Voshaar, student scheikunde, 20 jaar jong en voorlopig thuiswonend (Utrecht), met als hobby inderdaad knutselen aan m'n computer. Op het moment ben ik vooral 'zichtbaar' als statsposter, maar ik hoop in de toekomst ook op andere plaatsen te kunnen helpen, organiseren van een of ander. Ik heb overigens geen bestuurlijke ervaring, maar drijf op logica en een beetje geluk. Mocht dit jullie wat lijken, dan hoor ik dat graag.
Freeze_XJ
Bijsluiter : Niet gebruiken in een rokerige omgeving, alcohol geen probleem. Betrouwbare werking maar dient enigzins in de gaten gehouden te worden in verband met wegstuiteren. Directe werking niet gegarandeerd, dosering aanpassen indien nodig.
Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!