Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Aanmeldingen DPC-Crew

Pagina: 1
Acties:

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Er zijn drie aanmeldingen gekomen op onze oproep voor nieuwe crewleden. Zoals eerder aangegeven zullen we hier de mails plaatsen die ze hebben gestuurd.

Iedereen heeft nu een week de tijd om met gegronde bezwaren te komen waarom iemand geen crewlid zou kunnen worden. Deze kunnen gemaild worden naar crew@dutchpowercows.org. Zijn er geen bezwaren zullen de onderstaande heren lid worden van de DPC-Crew.

Killerog
Beste ingeslapen crewleden, kalende /5 moderators en
energieverspillende flushers,

Goed begin is het halve werk zeggen ze toch altijd? ;) Maar goed.

Ik wil me aanmelden als crewlid aangezien ik denk wel goed te zijn in
het geven van ongewenst commentaar. Verder heb ik een redelijke
ervaring met verschillende DC projecten (voornamelijk non-BOINC) en
denk ik dat ik hier wel beginners mee verder kan helpen. Ook ben ik
wel te vinden voor een fuif en iemand moet ze toch organiseren.
Omdat ik verder toch niet beschik over een privé leven ben ik zeer
regelmatig aanwezig op irc. Je kan ook best een voorbeeld aan mij
nemen als je dat zou willen, maar ik zou het ten zeerste willen
afraden.

Tot slot wil ik nog zeggen dat als het tot een stemming mocht komen
jullie absoluut <STRONG>VERBIEDEN</STRONG> op mij te stemmen, want ik
heb een reputatie hoog te houden betreffende het verliezen van
stemmingen.

Dank voor het lezen allemaal van dit mailtje,

Groeten, killerog.
Grandmasg
Bij deze meld ik me aan om lid te worden van de Dutch Power Cows.

Even wat over mijzelf:

Naam: Gilmer Hellinga (Grandmasg)
Leeftijd: 30 jaar
Werkzaamheden: CAD tekenaar

Hobby's:
Vooral computers, bouw altijd zelf mijn computer(nooit kant en klaar) en los zo veel mogelijk problemen hard en software zelf op.
Daarnaast klein beetje kennis van html, php, mysql (zelf cursus en veel rond kijken op internet)
Mijn werk is bijna ook mijn hobby, werk dagelijks met het programma Autocad en schrijf kleine programmetjes in VBA om het werk gemakkelijker te maken voor mij en mijn collega's.

Waarom wil ik crew lid worden van de Dutch Power Cows.

Samen met "White Panther" heb ik vorig jaar de October flush in goede banen geleid.
Na de ervaring van de Oktober flush, wil ik toch iets meer doen dan aan de zijlijn kijken en zien wat er gebeurd. Tijdens de October flush heb ik een tijdelijk forum ter beschikking gesteld, zodat iedereen die er aan mee kon doen zich kon aanmelden. Daarnaast heb ik elke ochtend voor dat ik naar het werk ging in Excel de score's bij gehouden in oktober. Deze staan nog steeds op het des betreffende forum.
http://80.127.95.90/dpadscore.php

Na globaal nu een jaar bezig te zijn met DPAD en Tweakers.net af en toe de stats te posten, wou ik toch iets meer. Het bedenken en uitwerken van nieuwigheden lijkt mij een goede uitdaging. Ook kijk ik uit naar en samen organiseren en coördineren van bijeenkomsten en uitjes van de DPC leden.

Ook de kennismaking met enkele DPC collega's na de HCC beurs was goed bevallen. (en nee, heb geen nachtmerrie overgehouden aan de interessante presentatie tijden het eten)
Freeze_XJ
Beste crewleden,

Bij dezen zou ik me graag aanmelden als algemeen crewlid voor DPC. Eerst even wie ik ben : Sebastian Oude Voshaar, student scheikunde, 20 jaar jong en voorlopig thuiswonend (Utrecht), met als hobby inderdaad knutselen aan m'n computer. Op het moment ben ik vooral 'zichtbaar' als statsposter, maar ik hoop in de toekomst ook op andere plaatsen te kunnen helpen, organiseren van een of ander. Ik heb overigens geen bestuurlijke ervaring, maar drijf op logica en een beetje geluk. Mocht dit jullie wat lijken, dan hoor ik dat graag.

Freeze_XJ

Bijsluiter : Niet gebruiken in een rokerige omgeving, alcohol geen probleem. Betrouwbare werking maar dient enigzins in de gaten gehouden te worden in verband met wegstuiteren. Directe werking niet gegarandeerd, dosering aanpassen indien nodig.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Verwijderd

Ik heb zeer gegronde bezwaren tegen mensen die Killerog schrijven ipv killerog :X

Verder heb ik er als enige niet aan gedacht om mijn echte naam te vermelden, maar denk dat veel mensen dat al wel weten ;)

• Mobster
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-06-2016

Mobster

Los Alcoholicos

In ieder geval potentiele leden met gevoel voor humor. Hopelijk kunnen ze voor een frisse wind zorgen... :)

Toch maar eens een andere sig bedenken :P

• JohFraEl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-11 12:43

JohFraEl

Slainte!

Goeie aanwinst! Succes alledrie d:)b

Winter | 1st T-net Review

• Adm.Spock
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-11 15:50

Adm.Spock

Duik-Aap

Aangezien ie het verbied stem ik vóór Killerog :P

Verder wens ik alledrie de kandidaten succes :)

• Blue_man
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 21-05-2024
Ik wens iedereen proficiat :) hopelijk vliegen ze er direct in en ondersteunen ze mee de opgezette initiatieven hier op GoT. (en komen ze natuurlijk met nieuwe initiatieven aan)

le·vens·moe (bn.)
1.genoeg van het leven hebbend, het leven als een last beschouwend.

• Totalmind
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11-07-2022

Totalmind

Division Brabant

Tweede stem voor killerog mocht het er toe komen :+. Daar gaat je reputatie mijn vrind!

http://www.divisionbrabant.nl

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Alledrie toevoegen !!!!!! FTW !

Komt vast wel goed

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:00

Grandmasg

What ever!!!!

Maar 6 reactie's, exclusief van semi crew lid killerog. Deze topic krijgt een vete kick.

Graag reactie's posi of nega als mag! :+

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
Alledrie kunnen mijn goedkeuring krijgen.

Maar Killerog spreekt me het meest aan dankzij zijn no-nonsens aanmelding :Y)

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• iisschots
Het is geen verkiezing ofzo :)
We willen weten of iemand van hem bezwaar oproept, zo niet worden ze gewoon crewlid.

• MrMaD1909
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 31-10-2023

MrMaD1909

Ik graas alles @ NGS

iisschots schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:23:
We willen weten of iemand van hem bezwaar oproept, zo niet worden ze gewoon crewlid.
killerog roept altijd bezwaar op, maar ja... je moet toch wat hé.... Leuk dat er drie aanmeldingen zijn.
Let the games begin!

PC's:Dell AMD IBM T41 Tungsten|C

• Diabolical
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-10-2023
iisschots schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:23:
Weet het, maar moest toch even vermelden dat killerog mij het meest aansprak... :)

"The internet has given a voice to the voiceless, but unfortunately it hasn't given a brain to the brainless."

• rpk
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-03-2011

rpk

killerog doet non-BOINC zaken, dat is ook mijn voorkeur.
Grandmasg ken ik nog van de DPAD OF, wat elke dag een hoogtepunt gaf.
Freeze_XJ drijft op logica en geluk, dat doe ik ook!

Dit trio vormt een prima uitbereiding van de crew! Ik ga er vanuit dat ze elk jaar een stampede organizeren voor de gezellige competitie en jaarlijks een stevige flushmaand.

Ik neem d'r vast één op hun behouden vaart,
Afbeeldingslocatie: http://www.noidandtea.com/smiley/bier.gif

For he to-day that crunched his PC's with me shall be my brother. Meegedaan aan: UD, Seti, Lifemapper, DF, R@H, F@H, de FaD en R@H Stampede, actieve projecten: Flushen op DPAD.

• Grandmasg
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 06:00

Grandmasg

What ever!!!!

sorry , iisschots

De hoofd bedoeling was de topic weer ff aktueel maken. Minder handig was dat andere |:(

I know a lot, but not everything! Hobby systeem
WhatPulse Aap stats!
Github team stats

Verwijderd

Zolang killerog onze voorraad konijnenp*rn niet ineens beschikbaar stelt aan gans DPC, zie ik ook geen bezwaar.
Wat mij verbaast is dat er geen crewleden zijn die bezwaar hebben om met killerog te moeten samenwerken :+

• iisschots
Maakt niet uit hoor, wou alleen even dat duidelijk aangeven dat het geen verkiezing is :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:32:
Zolang killerog onze voorraad konijnenp*rn niet ineens beschikbaar stelt aan gans DPC, zie ik ook geen bezwaar.
Wat mij verbaast is dat er geen crewleden zijn die bezwaar hebben om met killerog te moeten samenwerken :+
Verbaast iedereen hoor. :)

• NightBird
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:03

NightBird

DPC-Crew Coding
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 17:32:
Gebrek aan ervaring met hem, waarschijnlijk.

WatHoorJeWaar · Asobakken
Eerdere projecten: Leading Courses · Brandstof-zoeker.nl · Voertuig-zoeker.nl

Verwijderd

/me heeft bezwaar.

hoe kan ik hem dan nog via MSN bestoken met spies + kolen + BBQ. Dan moet je erom denken. hij is dan wel crew en moet ik hem delen met anderen.

/me heeft dus bezwaar.

• iisschots
Er is bij de DPC-Crew geen bezwaar binnengekomen over één van de drie kandidaten. Dus alle drie zijn bij deze crewlid. Graag wil ik hen uitnodigen om met mij contact te zoeken zodat alles voor de rest geregeld kan worden :)

Alle drie gefeliciteerd en ik hoop dat jullie veel plezier hebben als crewlid :)

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

* Pim. maakt bezwaar !!!!!! Ik maak bezwaar tegen Soulmaster omdat hij BBQ's houdt zonder ons :(

En drie nieuwe crewleden *O* welkom *O*

[ Voor 16% gewijzigd door Pim. op 21-02-2007 06:50 ]

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Verwijderd

Congrats nieuwe crew-leden. :)

Verwijderd

iisschots schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 00:36:
Er is bij de DPC-Crew geen bezwaar binnengekomen over één van de drie kandidaten. Dus alle drie zijn bij deze crewlid. Graag wil ik hen uitnodigen om met mij contact te zoeken zodat alles voor de rest geregeld kan worden :)

Alle drie gefeliciteerd en ik hoop dat jullie veel plezier hebben als crewlid :)
En gisteravond maar niets zeggen ;)

Maar goed ik denk dat ik je vanavond maar ff online zie, we zien wel :)

Ook gefeli aan de andere nieuwe crewerTs _/-\o_

Verwijderd

Pim. schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 06:49:
* Pim. maakt bezwaar !!!!!! Ik maak bezwaar tegen Soulmaster omdat hij BBQ's houdt zonder ons :(

En drie nieuwe crewleden *O* welkom *O*
Ja, wij willen ook BBQ................................... Soulmaster hou het weer voor zich zelf! Foei :P

• Pavla
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-11 13:49
Gefeliciteerd jongens, goed om wat nieuwe mensen erbij te hebben!

Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!

Pagina: 1