[CSS / IE7] positioning div

Pagina: 1
Acties:

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10
Hallo allemaal,

Ik ben druk bezig met een website deze is helemaal gemaakt door middel van divs en xhtml 1.0 strict valide nu ben ik dus bezig en teste hem zonet even op IE7 en tot mijn grote verbazing zag het er dus echt totaal niet meer uit de homepage.

de rest van de pagina's wel maar de homepage niet. in IE6 of in FF ziet hij er helemaal goed uit maar in IE7 dus niet.. Heeft iemand enig idee wat ik eraan kan doen. Ik heb al gezocht wat het kan zijn maar ik kan dus helemaal niets vinden, over wat het probleem zou kunnen zijn in mijn CSS.

de site is te zien op http://www.jordyvaneijk.nl/interpress/

als jullie meer info willen hebben of code willen zien is dat geen enkel probleem maar ik dacht ik zet hier niet mijn hele stylesheet neer want dan ben je nog wel even bezig!

iRacing Profiel

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:09

crisp

Devver

Pixelated

Begin eerst eens met die expressions in een aparte stylesheet te zetten en die mbv conditional comments enkel aan te bieden aan IE < 7. IE7 ondersteund namelijk gewoon max- en min-width, en het zou me niets verbazen als die expressions daardoor voor problemen zorgen.

Intentionally left blank

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10
crisp schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 21:55:
Begin eerst eens met die expressions in een aparte stylesheet te zetten en die mbv conditional comments enkel aan te bieden aan IE < 7. IE7 ondersteund namelijk gewoon max- en min-width, en het zou me niets verbazen als die expressions daardoor voor problemen zorgen.
Ik mis even iets denk ik, zou je een voorbeeld kunnen geven van wat je precies bedoeld want ik snap het niet echt helemaal...

iRacing Profiel

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-11 11:05

disjfa

be

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl