Hallo allemaal,
Ik zit met een raar probleem en hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb onlangs een nieuw systeem aangeschaft en gebouwd en sindsdien heb ik het rare volgende probleem.
Als ik de pc aan zet dan start deze op alleen gaat mijn beeld (samsung 930 BF TFT) NIET aan. Pas als ik op de reset knop druk van de pc gaat ie bij de nieuwe bootup wel aan.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.
Dit zijn de belangrijkste specs van mijn pc:
Amd 64 X2 5600+
ASUS Crosshair MoBo
2gb Kingston DDR2 800mhz
Club3d 8800 GTX (nieuwste drivers geinstalleerd 97.92 mocht niet baten)
Antec 550W truepower trio voeding
Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en een oplossing weet. Want elke keer als ik reset moet ik me bios naar default loaden (pas hem overigens niet aan, maar dit geeft ie aan na de reset) om die melding niet weer te krijgen.
Alvast bedankt.
Ik zit met een raar probleem en hoop dat iemand me kan helpen.
Ik heb onlangs een nieuw systeem aangeschaft en gebouwd en sindsdien heb ik het rare volgende probleem.
Als ik de pc aan zet dan start deze op alleen gaat mijn beeld (samsung 930 BF TFT) NIET aan. Pas als ik op de reset knop druk van de pc gaat ie bij de nieuwe bootup wel aan.
Heeft iemand een idee waar dit aan kan liggen.
Dit zijn de belangrijkste specs van mijn pc:
Amd 64 X2 5600+
ASUS Crosshair MoBo
2gb Kingston DDR2 800mhz
Club3d 8800 GTX (nieuwste drivers geinstalleerd 97.92 mocht niet baten)
Antec 550W truepower trio voeding
Ik hoop dat iemand dit bekend voorkomt en een oplossing weet. Want elke keer als ik reset moet ik me bios naar default loaden (pas hem overigens niet aan, maar dit geeft ie aan na de reset) om die melding niet weer te krijgen.
Alvast bedankt.