Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Tja een firewall is nooit een overbodige luxe als je permanent online bent. Ik neem aan dat je tenslotte ook een virusscanner gebruikt. Als je daar het nut niet van in ziet...laat je hacken
Ik gebruik al jaren een firewall, maar zeker sinds ik kabel heb. je wil echt niet/wel weten wat er allemaal aan traffic aan je deur staat te morrelen als je een vast IP hebt
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Verwijderd
nee manOp zondag 04 februari 2001 18:20 schreef Bigs het volgende:
Ach.. het enige wat die firewall dan doet is zorgen dat je ziet wat er gebeurt.. whoopie
iemand uit mijn klas zijn firewall stuurt 5 virussen terug :P:P:P:P maar hij is ook niet zo slim
Verwijderd
Dat is een understatementOp zondag 04 februari 2001 18:33 schreef voxell het volgende:
iemand uit mijn klas zijn firewall stuurt 5 virussen terug :P:P:P:P maar hij is ook niet zo slim(student informatica)...
Kee dan,
allemaal aan de Firewall(8>
Ik zoek al een tijdje een goeie, iemand nog links/suggesties:?
allemaal aan de Firewall(8>
Ik zoek al een tijdje een goeie, iemand nog links/suggesties:?
ZoneAlarm. Gratis en best goed..
ZoneAlarm en Mxstream werkt iig niet! 
dus ik gebruik blackICE en het bevalt me goed.
Heb ene 'licentie' tot 2018!
dus ik gebruik blackICE en het bevalt me goed.
Heb ene 'licentie' tot 2018!
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Verwijderd
BlackIce schijnt niet helemaal zuiver te zijn, en Zone Alarm pakt dat niet op.
BI schijnt namelijk de auteur een seintje te geven dat je online bent, ZA pakt dit outbound traffic niet op, helaas.
Dus als er mensen zijn die dit verhaal herkennen, dan hoor ik het graag.
Enkele personen met een linespy(linux)kwamen hier namelijk achter!!!
BI schijnt namelijk de auteur een seintje te geven dat je online bent, ZA pakt dit outbound traffic niet op, helaas.
Dus als er mensen zijn die dit verhaal herkennen, dan hoor ik het graag.
Enkele personen met een linespy(linux)kwamen hier namelijk achter!!!
Atguard is nog steeds goed. Draait zelfs nog onder whistler. Ik hoef de komende 3 jaar geen andere firewall meer
Nederland een bananenrepubliek? OK, maar dan wel het bijbehorende weer graag!
Ik gebruik ook gewoon lekker BlackICE... Gaat goed..
Ennuh, Tampie2000, ik gok dat jij tot 4 september 2018 een licentie hebt.. ;)>:)
Ennuh, Tampie2000, ik gok dat jij tot 4 september 2018 een licentie hebt.. ;)>:)
Pagina: 1