Beste medetweakers 
Was vandaag weer helemaal blij, want ik heb vandaag Vista Ultimate 32 Bits binnengekregen. Na de installatie kwam ik eindelijk in windows,
ziet er mooi uit. Maar toen begon het gezeur, ik kreeg ineens een stuk of 6 foutmeldingen, dat windows dit programma'tje niet geopend kon krijgen en hij kon dit niet vinden etc. etc. Allemaal weggeklikt, en geprobeerd nieuwe drivers, en Asus Update enzo te installeren. Maar ik kon tot mijn grote verbazing geen .exe bestandjes openen
, wel kon ik mijn DVD-driver verkennen, maar wederom kon ik de .exe-bestandjes net zoals op mijn HD niet openen. Nou denk ik dat mijn enige oplossing nog is om windows opnieuw te installeren, maar dit vind ik wel erg zonde omdat ik dan al mijn bestanden kwijt ben. Heeft iemand een oplossing voor mij?
Het enige wat ik nou zou kunnen verzinnen is een nieuwe HD kopen, de data overzetten en dan Vista opnieuw te installeren, maar daar heb ik nou ook niet zo'n zin in. En ik kom ook niet op de Samba Server.
Ik hoop dat iemand voor mij de oplossing heeft, begin er een beetje radeloos van te worden.
Mijn specs:
Intel C2D E6300 @ 3.1 ghz
Twinmos PC6400 2x512 MB
Asus P5B
Samsung Spinpoint 160GB
XFX 7600GS
Samsung Writemaster SH182D
Coolermaster XTreme Power 430 Watt
Was vandaag weer helemaal blij, want ik heb vandaag Vista Ultimate 32 Bits binnengekregen. Na de installatie kwam ik eindelijk in windows,
Het enige wat ik nou zou kunnen verzinnen is een nieuwe HD kopen, de data overzetten en dan Vista opnieuw te installeren, maar daar heb ik nou ook niet zo'n zin in. En ik kom ook niet op de Samba Server.
Ik hoop dat iemand voor mij de oplossing heeft, begin er een beetje radeloos van te worden.
Mijn specs:
Intel C2D E6300 @ 3.1 ghz
Twinmos PC6400 2x512 MB
Asus P5B
Samsung Spinpoint 160GB
XFX 7600GS
Samsung Writemaster SH182D
Coolermaster XTreme Power 430 Watt
[ Voor 7% gewijzigd door Maarten-NForce op 14-02-2007 17:34 ]
www.koopeendroom.nl