Toon posts:

vcore goed?

Pagina: 1
Acties:
  • 42 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hi mijn pentium d 945 is nu op 3.570 ghz (210 multiplier 17) en mijn vcore is 1.350 is dat goed of moet het hoger of lager??? (voltage is meestal 1.232 )

super pi zecht= 16 kb in 0.375 seconde meestal ( laagste is 0.359)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 15:30 ]

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:46
www.google.com

Zoek je specs op van je CPU daar staat de standaard Vcore op.

Sorry, maar met zo'n TS wil ik niet eens de moeite nemen om wat voor jou op te zoeken.
Wat heb je zelf gedaan ? dat dacht ik al.. niks, nada. noppes.

En... Let op op je spelfouten, er staan er nogal wat in niet om je af te kraken... Het komt in iedergeval wel wat netter over.

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:29:
hi mijn pentium d 945 is nu op 3.570 ghz (210 multiplier 17) en mijn vcore is 1.350 is dat goed of moet het hoger of lager??? (voltage is meestal 1.232 )

super pi zecht= 16 kb in 0.375 seconde meestal ( laagste is 0.359)
Ooit gehoord van google :? Sorry hoor maar jij maakt voor alle nutteloze dingen topics aan. Probeer het zelf is te zoeken. En als je een beetje nadenk weetje dat hoe lager hoe beter zolang het maar stabiel is Zoek de laagst mogelijke voltage waarop het stabiel is, toch ook niet zo moeiljk :?

Verwijderd

Topicstarter
Kijken of het stabiel is is toch ongeveer de zelfde tijden steeds hebben met super pi of niet?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:50:
Kijken of het stabiel is is toch ongeveer de zelfde tijden steeds hebben met super pi of niet?
Kijken of het stabiel is doe je door de CPU voor lange tijd 100% te stressen om te kijken of ie goed blijf lopen en niet crashed. Deze dingen staan allemaal in de FAQ. Ik stel voor dat je die eens gaat lezen zodat je snapt waar je mee bezig bent.

• NomadTitan
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:46
Ik heb een tip voor je, ga je eens inlezen in TCA.. ik zie ook dat de meeste topics van jou zijn gesloten.
Dit duidt niet echt op kwalitatieve topics of een gebrek aan informatie. Ik denk een combinatie van beiden.

Er zijn genoeg topics te vinden over het overclocken van Intel cpu's.
Gebruik in vervolg Google én GoT search..

• m0nkey
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-10-2023
Google is your friend. :P Kijk maar wat de standaard fabrieksspecificaties van je CPU zijn. Wat je ook doet, probeer niet direct te posten maar ook de Search te gebruiken en als je toch nog een nieuw topic aanmaakt een goede OpeningsPost te maken, zo'n twee regels tekst stellen niks voor. Neem de FAQ's nog even door.. Oh en wat CPU's betreft, je kan waarschijnlijk wel terecht bij BalusC.

• Swaptor
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-10-2025

Swaptor

Java Apprentice

m0nkey schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:55:
[...]Oh en wat CPU's betreft, je kan waarschijnlijk wel terecht bij BalusC.
Deze BalusC dus.

Ontdek mij!
Proud NGS member
Stats-mod & forum-dude

Verwijderd

Topicstarter
dus is het de bedoeling om de spanning tussen 1.2 en de 1.3375 te houden?

eej ik heb ook op google gezocht maar ik kan daar gewoon niks op vinden ( zal wel aan mij liggen maar ja) als ik gewoon hier om duidelijke uitleg vraag is dat toch niet zo erg.
Iedereen is ergens begonnen, en in de korte tijd dat ik me hiermee bezighoed ben ik best veel opgeschoten -- mede kankzij de uren google zoeken-- maar vooral door gewoon tips hier ok

lol ,mijn superpi is nu=voor 16 kb, 0.349 seconde :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 16:18 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:16:
eej ik heb ook op google gezocht maar ik kan daar gewoon niks op vinden ( zal wel aan mij liggen maar ja) als ik gewoon hier om duidelijke uitleg vraag is dat toch niet zo erg.
Iedereen is ergens begonnen, en in de korte tijd dat ik me hiermee bezighoed ben ik best veel opgeschoten -- mede kankzij de uren google zoeken-- maar vooral door gewoon tips hier ok
Tuurlijk moet je ergens starten, maar doet dit in de FAQ van dit subforum, daar staat alles. En op google staat echt gigaaaaaantisch veel hoor :o. Met zelf een beetje (logisch) nadenken en inzet tonen kom je er wel.
lol ,mijn superpi is nu=voor 16 kb, 0.349 seconde
Ja geweldig, maar daar reken je ook maar 16K van Pi uit, dus dat zegt helemaal niets. Een core 2 duo doet dat mischien wel in 0.050 seconde. 1M moet je draaien, dat draait iedereen hier en op andere fora (Xtreme Overclockers, etc.).

Verwijderd

Topicstarter
ok leon maar....
is het de bedoeling om de spanning tussen 1.2 en de 1.3375 te houden?

Verwijderd

Topicstarter
wat hebben jullie voor 1 mb?

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-01 00:03
Zie ook deze link naar 1M resultaten met overclock.
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 16:25:
ok leon maar....
is het de bedoeling om de spanning tussen 1.2 en de 1.3375 te houden?
Aan deze link te zien moet dat rond de 1.3 Volt liggen voor 3.5 GHz.

En jawel, dit heb ik allemaal met google gevonden in slechts enkele seconden ;)

Verwijderd

Topicstarter
lol ok echt bekankt

• bassie
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-11-2025
1024Kb ;)

Verwijderd

Topicstarter
yes ik heb hem op 3.8 staan nu, geheugen op ddr2 444 , mijn vraag is = mijn vcore is meestal rond de 1.3 nu is dat goed kan ik het verbeteren?

Verwijderd

Topicstarter
hij is wel stabiel en ik kan comnpany of heroes op very high spelen zonder problemen

34.658 in superpi is dat goed voor 3.8 ghz?

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2007 18:43 ]

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Dit is allemaal te basic voor GoT hoor! Als je met google het een en ander opzoekt en de FAQ's van de verschillende subfora leest kom je een heel groot eind.

Het is op GoT de bedoeling dat je eerst wat eigen inzet toont en daarna pas vragen gaat stellen....

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.