Toon posts:

OC Nvidia in Windows Vista

Pagina: 1
Acties:
  • 64 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik probeer al een tijd mijn Geforce 7300GS te overclocken in Windows Vista. Coolbits werkt niet onder vista en naar mijn weten geen enkel programma. Er wordt gezegd dat Rivatuner kan werken als je hem in de Windows XP Sp2 modus uitvoert maar ik krijg het allemaal niet aan de praat. Ook Nvidia Ntune niet. Ik gebruik de laatste drivers van Nvidia, namelijk de 97.46.

Weet iemand wat ik kan doen?

Graag alleen tips als je het zeker weet..

Bedankt allemaal voor jullie aandacht. Niels

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:01
Als er een oplossing is zou ik die ook graag horen, maar naar mijn weten zijn er nog geen werkende tools voor Vista.

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-03 09:35

|sWORDs|

vSphere/ESXi

In this article we’ll also be taking a look at NVIDIA’s Vista performance with a variety of graphics cards, but first lets discuss some of these topics with NVIDIA’s Vice-President of Software Engineering (read: the head honcho of driver development), Dwight Diercks.

FiringSquad: Last year you stated that you planned to add additional overclocking functionality in nTune for GeForce 8800 cards, including the ability to independently overclock the stream processors. How is work progressing on this version of nTune, and when can we expect it to be released?

Dwight Diercks: This is already supported in nTune, but it requires some special code in our GPU drivers to support it. We are working on this now and we expect to support it in the March timeframe.
link

Waarschijnlijk dan ook pas voor de andere geforce kaarten? Momenteel kun je alleen je bios uitlezen, aanpassen en terugflashen voor een OC in Vista.

[ Voor 116% gewijzigd door |sWORDs| op 14-02-2007 15:06 ]

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

atitool, en ja atitool werkt prima met nvidia kaarten :z
ik spreek uit ervaring

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2007 22:43 ]

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 26-09-2025
jaaa vet :D topics van bijna een jaar oud schoppen :D

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04-2025

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

FragDonkey is lekker bezig vandaag :Z

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.