Toon posts:

LCD tv's Toshiba 37WL67Z òf Philips 32PF9731....

Pagina: 1
Acties:
  • 366 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Na lang wikken en wegen heb zit ik te dubben tussen de Toshiba 37WL67Z òf de Philips 32PF9731.
O.a. wegens mijn budget ben ik op deze 2 schermen uitgekomen. De 37 inch van Philips wordt te duur en aangezien de afstand zo'n 3 meter is kan ik eventueel ook leven met een 32 inch.
Ik heb intussen vele meningen, adviezen en beoordelingen gezien, maar kan nog niet echt de keuze tussen deze 2 toestellen maken. In de winkels vind ik dat de beelden niet echt goed zijn te beoordelen ivm de slechte afstemmingen en/of signalen.
Nu zou ik graag wat meningen horen van mensen die meer ervaring c.q. kennis hebben. Alvast bedankt voor jullie reactie.

• h00ligan83
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04-2021
Ik ken beide tv's eerlijk gezegd niet maar volgens mij heeft philips momenteel een aktie lopen waarbij je 100 tot 500 euro terug kan krijgen van je aankoopbedrag. Op de site van philips staat hier wat meer info over. Wellicht is de 37" nu wel interessant ;)

Verwijderd

Ikzelf heb ook lang zitten twijfelen tussen de Toshiba (WL68 wel) en de Philips 32PF9731, uiteindelijk toch voor de Philips gegaan, en ik heb er geen seconde spijt van gehad. Kijkhoek en zwartweergave van de Toshiba vond ik minder, wat mij uiteindelijk dan bij de philips heeft gebracht.

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/dB/32PF9731.jpg

dit is em met gewoon kabelsignaal.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 05-01 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

h00ligan83 schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 15:14:
Ik ken beide tv's eerlijk gezegd niet maar volgens mij heeft philips momenteel een aktie lopen waarbij je 100 tot 500 euro terug kan krijgen van je aankoopbedrag. Op de site van philips staat hier wat meer info over. Wellicht is de 37" nu wel interessant ;)
Lijkt meer op damage control. Hun laatste lijn heeft behoorlijke kuren.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

• h00ligan83
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-04-2021
Wat voor kuren precies? Ik ben zelf geintresseerd in 42PF9631D. Maarja dat is een plasma en geen LCD.

• LDenninger
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-08-2024
FrankGuthrie schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 22:30:
[...]

Lijkt meer op damage control. Hun laatste lijn heeft behoorlijke kuren.
Cash-back actie hebben ze wel vaker gedaan vlak voor de introductie van nieuwe modellen.
En het is juist de 37" 9731 waar problemen mee schijnen te zijn, over de 32" 9731 heb ik nog geen problemen vernomen.

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-02 15:47

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 14:30:
Na lang wikken en wegen heb zit ik te dubben tussen de Toshiba 37WL67Z òf de Philips 32PF9731.
O.a. wegens mijn budget ben ik op deze 2 schermen uitgekomen. De 37 inch van Philips wordt te duur en aangezien de afstand zo'n 3 meter is kan ik eventueel ook leven met een 32 inch.
Ik heb intussen vele meningen, adviezen en beoordelingen gezien, maar kan nog niet echt de keuze tussen deze 2 toestellen maken. In de winkels vind ik dat de beelden niet echt goed zijn te beoordelen ivm de slechte afstemmingen en/of signalen.
Nu zou ik graag wat meningen horen van mensen die meer ervaring c.q. kennis hebben. Alvast bedankt voor jullie reactie.
Afgelopen week heb ik de Toshiba 37WLT67Z gekocht, dus die met een Digitenne ontvanger. Zoals ik al gelezen had, is de afstandbediening echt slecht. De slechtste die ik ooit in mijn handen heb gehad. Maar dat is op te lossen met een universele.
Het pasje van Digitenne kan niet rechtstreeks in de TV, dan moet er eerst CONAX CI CAM module in de TV gekocht worden. Daar heb ik nog niet naar gekeken. Momenteel kijk ik via de Topfield PVR Digitenne ontvanger, aangesloten via de scart. De kwaliteit hangt daarbij erg van de zender af, NL1,2,3 zijn best wel oke, sommige anderen een stuk minder. Op meer dan 2 meter kijkafstand is het echter wel te doen.
PC zit via DVI-HDMI kabel aangesloten op de TV, dat levert wel strak beeld met een HD film.
Hier heb ik hem gekocht, over de service ben ik erg tevreden. Bij de Mediamarkt in Amsterdam Arena vroegen ze er vrolijk 1799 euro voor.
Ondanks de mooie vormgeving (kwestie van smaak) is het wel een bakbeest in je huis.

This footer is intentionally left blank

• killer2
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 15:37
Heb net de 37WL67Z FULL HD :):):) besteld
wordt volgende week bezorgd, zal daarna wat ervaringen posten :D

heb hem in DE besteld 1215 euro inc. verzenden hier ook 1799 mediamarkt gekken!

[ Voor 32% gewijzigd door killer2 op 23-02-2007 16:04 ]

Verwijderd

Toshiba is nu 995,- bij Mediamarkt!
Pagina: 1