tremble and despair for i am power!
Verwijderd
ligt aan je HL serial lijkt mij... gewoon ff een serial-crack downen en t werkt wel als het goed is.... de url zoek je zelf maar... moet niet zo moeilijk zijn
Dus het zal komen door dezelfde serial??
Dat probleem ook al weer opgelost.
Dat probleem ook al weer opgelost.
Nah, dat geloof ik niet.
Denk eerder dat er iets mis is met je verbinding. Probeer het ook ns andersom, de ene pc de server laten spelen.
Denk eerder dat er iets mis is met je verbinding. Probeer het ook ns andersom, de ene pc de server laten spelen.
Mijn pc p3 733 - 192mb
Zijn pc p2 233 - 64mb
hmmmm
Zijn pc p2 233 - 64mb
hmmmm
Verwijderd
dat boeit niet echt, die 233 zou in principe ook als server moeten kunnen draaien... maar op die 733 gaat het wel beter natuurlijk...Op zondag 04 februari 2001 20:09 schreef Rush het volgende:
Mijn pc p3 733 - 192mb
Zijn pc p2 233 - 64mb
hmmmm
heb ik ook altijd met chello, na 100 x proberen lukt het wel met chello hoor
Verwijderd
hmmmmm, domme opmerking.... dit gaat over een LAN, hij speelt dus niet over internet heh.......Op zondag 04 februari 2001 20:55 schreef Wesley het volgende:
heb ik ook altijd met chello, na 100 x proberen lukt het wel met chello hoor
edit:
Wat je natuurlijk ook kan doen is een ouwe p166 ofzo (en anders een 486) als server laten draaien... zonder dat het spel in beeld komt dus heh....
Wat je natuurlijk ook kan doen is een ouwe p166 ofzo (en anders een 486) als server laten draaien... zonder dat het spel in beeld komt dus heh....
Op de server pc maak je dus eerst de lan-game.
Daarna start je op de 2e pc ook een lan-game op. Als dit geladen is haal je de console naar beneden. (kan ook via mainmenu) Daar type je in:
connect <ip adres van de server>
als het goed is moet dit werken.
Daarna start je op de 2e pc ook een lan-game op. Als dit geladen is haal je de console naar beneden. (kan ook via mainmenu) Daar type je in:
Heb je toevallig een TNT of een andere Nvidia kaart in die pc? Dan kan je dit ook nog proberen:
You can fix it by changing the Buffer Flipping Mode in the NVIDIA OpenGL control panel to 'Block Transfer'.
www.geforcefaq.com
You can fix it by changing the Buffer Flipping Mode in the NVIDIA OpenGL control panel to 'Block Transfer'.
www.geforcefaq.com
Dit heb ik ook al geprobeerd. Kreeg dezelfde fout... Daarnaast heb ik ook nog eens geprobeerdOp zondag 04 februari 2001 22:02 schreef Darklance het volgende:
Op de server pc maak je dus eerst de lan-game.
connect <ip adres van de server:port>
Maar dat wilde ook niet lukken.
Bedoel je hiermee de server pc (die heeft er een) of de client pc (die heeft een voodoo banshee)?Op zondag 04 februari 2001 22:22 schreef Darklance het volgende:
Heb je toevallig een TNT of een andere Nvidia kaart in die pc? Dan kan je dit ook nog proberen:
www.geforcefaq.com
ik heb het ook altijd op mijn celly 466mhz met 64mb (volgende week 128mb) + een tnt2 kaart.
het laden duurt lang... ook die onzin van counld not connect........ hij probeert dus die level in te laden maar dat duurt lang.... als je het nog een keer probeert is het level al zowat ingeladen en gaat het sneller...
ik probeer het gewoon nog een keer en hij doet het......
Ik heb daar geen problemen met m'n andere pc:
duron 700mhz 256MB-pc-133 Geforce2 MX 32MB
die laad counterstrike in een halve minuut op een internet game...
het laden duurt lang... ook die onzin van counld not connect........ hij probeert dus die level in te laden maar dat duurt lang.... als je het nog een keer probeert is het level al zowat ingeladen en gaat het sneller...
ik probeer het gewoon nog een keer en hij doet het......
Ik heb daar geen problemen met m'n andere pc:
duron 700mhz 256MB-pc-133 Geforce2 MX 32MB
die laad counterstrike in een halve minuut op een internet game...
Wat een gelul allemaal.
Ik had dat ook vaak, kijk je hebt 120 secz om alles te laden enzo. Ik had een Cel333 met 64 mb, de redde dat niet.
Dan moet je gewoon nog een keer op precies dezelfde server klikken... Dan zit vrijwel alle data al in cache/RAM en lukt het wel.
Nu heb ik er 128 mb in het lukt altijd in één keer.
Simpel, maar waar!
Ik had dat ook vaak, kijk je hebt 120 secz om alles te laden enzo. Ik had een Cel333 met 64 mb, de redde dat niet.
Dan moet je gewoon nog een keer op precies dezelfde server klikken... Dan zit vrijwel alle data al in cache/RAM en lukt het wel.
Nu heb ik er 128 mb in het lukt altijd in één keer.
Simpel, maar waar!
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
of je tikt in de console 'retry'
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Pagina: 1