Toon posts:

[OUTLOOK 2003] Afspraak in meerdere agenda's opslaan

Pagina: 1
Acties:
  • 467 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
is het mogelijk om een afspraak tijdens of na het plaatsen ook in een andere agenda te plaatsen. bijvoorbeeld de centrale agenda. Mijn collega's die ook offline werken voeren nu alles dubbel in.
Is dit mogelijk ??

• Caeruleus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:30
Centrale agenda uitnodigen voor de afspraak en de centrale agenda instellen dat deze geplande afspraken automatisch accepteert?

no animals were harmed during the production of this message

Verwijderd

Topicstarter
kan je mij vertellen waar ik dat doe ?? klink wel logisch

• Caeruleus
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 12:00:
kan je mij vertellen waar ik dat doe ?? klink wel logisch
Nou ja, eigenlijk niet want dit kost je 2 tellen zoeken in een zoekmachine maar ik ben de beroerdste niet ;)
Can I set my calendar to auto-accept meetings?
Yes.

Choose Tools/Options/Calendar Options/Resource Scheduling
Select 'Automatically accept meeting requests and process cancellations'
You may also want to select 'Automatically decline conflicting meeting requests'
Note: Incoming meeting notifications will appear temporarily in your Mail Inbox and then Outlook will take over, auto-accept the meeting for you, send an acceptance notification back to the meeting organizer, and move the meeting notification from your Mail Inbox to your Sent Items folder. Meetings are only auto-accepted while Outlook is running.

The meeting will appear on your calendar as it was scheduled by the meeting organizer (Busy, Tentative, Free, or Out of Office).
Hoe je iemand uitnodigt voor een vergadering/whatever hoef ik je hopelijk niet uit te leggen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ok tot zo ver had ik het ook gevonden, maar hoe kan ik dat voor de exchange centrale agenda installen. niet via mijn outlook en dan tools neem ik aan.

• Caeruleus
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 13:04:
ja ok tot zo ver had ik het ook gevonden, maar hoe kan ik dat voor de exchange centrale agenda installen. niet via mijn outlook en dan tools neem ik aan.
Jawel, op je pc een outlook profiel aanmaken voor deze centrale agenda en deze dan openen met outlook en vervolgens de instelling wijzigen. Je moet dan wel genoeg rechten op de mailbox hebben.

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet onder welke user deze agenda draait.

Hij staat in de public folders misschien dat dat je iets zegt.

Momenteel als ik hem uitnodig voor een afspraak krijg ik een error terug d at het bericht niet bezogt kan worden.
Dus is er wel een mailbox aanwezig ??

• dribbel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:39
Volgens mij is een public folder agenda niet aan een mailbox gekoppeld.

Wat je kan doen is de afspraak in de public agenda zetten en jezelf en andere deelnemers uitnodigen
Pagina: 1