ik heb maandagavond microsoft vista geïnstalleerd op men systeem, alles mooi aan de praat gekregen, op men wireless internet na.
Ik heb een D-link DWL-G122 wireless modem
Steeds als ik men computer opstart, krijg ik enkele foutmeldingen op men scherm te zien:
AirGCFG.exe - Toegangspunt niet gevonden
Kan toegangspunt van procedure apsGetInterfaceCount niet vinden in DLL-bestand wlanapi.dll
WZCSLDR2.exe - Toegangspunt niet gevonden
Kan toegangspunt van procedure apsInitialize niet vinden in DLL-bestand wlanapi.dll
En daarna:
D-Link Wireless LAN Monitor werkt niet meer
programma sluiten
online naar oplossing zoeken en programma sluiten
Als ik dan het programma sluit, dan kan ik merkwaardig genoeg wel op internet.
Dus dacht ik dat ik de driver wel mocht verwijderen, want ik sloot hem toch af, maar dat lukte niet.
Toen dacht ik omde driver gewoon niet op te starten, (msconfig), zodat ik van die ambetante errors af was. Maar als ik dat doe, dan werkt men internet gewoon niet meer.
Weet iemand hoe ik me van die errors afhelp, en men internet wel nog doe werken?
dank bij voorbaat!
Ik heb een D-link DWL-G122 wireless modem
Steeds als ik men computer opstart, krijg ik enkele foutmeldingen op men scherm te zien:
AirGCFG.exe - Toegangspunt niet gevonden
Kan toegangspunt van procedure apsGetInterfaceCount niet vinden in DLL-bestand wlanapi.dll
WZCSLDR2.exe - Toegangspunt niet gevonden
Kan toegangspunt van procedure apsInitialize niet vinden in DLL-bestand wlanapi.dll
En daarna:
D-Link Wireless LAN Monitor werkt niet meer
programma sluiten
online naar oplossing zoeken en programma sluiten
Als ik dan het programma sluit, dan kan ik merkwaardig genoeg wel op internet.
Dus dacht ik dat ik de driver wel mocht verwijderen, want ik sloot hem toch af, maar dat lukte niet.
Toen dacht ik omde driver gewoon niet op te starten, (msconfig), zodat ik van die ambetante errors af was. Maar als ik dat doe, dan werkt men internet gewoon niet meer.
Weet iemand hoe ik me van die errors afhelp, en men internet wel nog doe werken?
dank bij voorbaat!