Toon posts:

[XP]Standaard install folder veranderen in Registry?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

In je Registry kun je de standaard install folder die windows gebruikt (vaak C:\Program Files\) veranderen naar een andere schijf of partitie. Dit had ik dus ook gedaan naar D:\. Maar omdat ik vanochtend tot de schrikbare ontdekking kwam dat mevrouw D:\ overleden was kan ik nu dus geen enkel simpel programmatje meer installeren op me computer omdat in me Register me standaard install folder nog als D:\ staat aangegeven en ik dus bij elk programma (denk aan MSN, partypoker) de melding krijg dat ik niet genoeg vrije schijfruimte heb omdat ie het nog op die dode HD probeert te installen (D:)

Mijn vraag is dus. Weet iemand hoe ik dit weer terug verander? Want ik ben namelijk vergeten waar ik moet wezen in mijn register.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen. Alvast bedankt.

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Zoeken in het register op D:\? Microsoft KB doorzocht voor je oplossing? Google gebruikt? Lees eens de policies door voordat je post, eigen initiatief wordt gewaardeerd, toon je dat niet, dan eisen we dat je wat eigen stappen onderneemt voordat we je verder helpen.

Volgende keer ook eens GoT Search gebruiken:
http://gathering.tweakers...files+aanpassen&where=GoT

Tweede hit, direct de juiste locatie:
[winxp] Standaard installatiemap wijzigen

[ Voor 38% gewijzigd door Hero of Time op 14-02-2007 11:51 ]

Commandline FTW

Verwijderd

Topicstarter
Natuurlijk heb ik op google,got en microsoft.com gezocht. Maar ik vond niks.

Heb alleen met andere woorden gezocht dan jij nu doet. Maar deze 2e hit is inderdaad wat ik zoek.

Bedankt