Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

kapotte/stofvangende mobieltjes gezocht voor goede doel

Pagina: 1
Acties:
  • 133 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Via mijn werkgever kunnen we een aantal goede doelen steunen en dit doen we middels een gsm recycle project. Ik ben dan ook op zoek naar zoveel mogelijk crappy mobieltjes die waarschijnlijk bij jullie thuis liggen, die nooit gebruikt worden en rijp voor de sloop zijn.
Laat ze dan niet thuis liggen, gooi ze niet weg, maar stop ze in een envelop en stuur ze naar mij!

De goede doelen die gesteund worden:

Stichting De Opkikker
SOS-Kinderdorpen

Nationale Vereniging – de Zonnebloem
Brooke Hospital for Animals

KiKa (Kinderen Kankervrij)
De Waddenvereniging

Stuur een mail naar denon_mirage at hotmail punt com

Over een eventuele verzendvergoeding worden we het wel eens!

Alvast bedankt voor jullie medewerking!

Verwijderd

Mooi initiatief, ik kan je echter niet bijmaken. Heb geen kapotte/stofvangende mobieltjes liggen

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:44
hmm heb hier 3 mobieltjes liggen die het half doen (een luidspreker stuk, etc etc)doordat ze alledrie ooit in het water zijn gevallen. Weet niet of je er wat aan hebt?

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:42

netblade

Sunrise

Ik heb nog een kapotte 3310 liggen.

Je kunt me mailen iwan dotje van dotje leijden staartje hotmail dottie com.

Als je de verzendskosten betaald vind ik het al goed.

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-11 11:18
Denk dat ik wel aan een 5 mobieltjes kan komen als ik hier op me kamer rondkijk.
Sommige kunnen kapot zijn (accu) erg ?

Verwijderd

Topicstarter
Super mensen!

defecte toestellen maakt niet uit!!

Nog even wat randinformatie over de doelen die gesteund worden:

Stichting De Opkikker

De Opkikker neemt het gezin mee, even weg uit een dagelijks bestaan vol spanningen en angsten. Even de gedachten verzetten en opladen in een andere omgeving. Een dag een prinses zijn? Of een ridder? Of als politieagent boeven vangen? De Opkikker maakt het mogelijk!
Kinderen worden uitgenodigd door het pedagogisch- of maatschappelijk werk van een instelling waarmee de Stichting samenwerkt: het AMC en de VU in Amsterdam, het Radboud Ziekenhuis Nijmegen, het Academisch Ziekenhuis Maastricht, het Juliana Kinderziekenhuis Den Haag, het Medisch Centrum Alkmaar, het Brandwonden Centrum Beverwijk, het Flevo Ziekenhuis Almere, het Wilhelmina Kinderziekenhuis Utrecht, het Leids Universitair Medisch Centrum en het Universitair Medisch Centrum Groningen.

Surf naar www.opkikker.nl

Nationale Vereniging – de Zonnebloem

Ontmoetingen met hart en ziel

De Nationale Vereniging de Zonnebloem zet zich in voor mensen met lichamelijke beperkingen door ziekte, handicap of leeftijd – mensen voor wie persoonlijk contact en deelname aan het maatschappelijk leven niet vanzelfsprekend zijn.

De vrijwilligers van de Zonnebloem leggen jaarlijks maar liefst een miljoen huisbezoeken af. Gezelschap en een goed gesprek staan daarbij centraal. En natuurlijk wordt er dan ook iets ondernomen: een wandeling, een bezoekje aan een museum, even naar de bakker. Uitstapjes die voor ons de gewoonste zaak van de wereld zijn, maar voor zieken en gehandicapten heel bijzonder.

De Zonnebloem organiseert ook excursies, evenementen én vakanties voor ernstig zieken en lichamelijk gehandicapten.

Surf naar www.zonnebloem.nl

KiKa (Kinderen Kankervrij)

KiKa (Kinderen Kankervrij) werft fondsen voor de zeven kinderkankercentra in Nederland. Om precies te zijn: voor onderzoek waarmee deze centra sneller therapieën beschikbaar willen maken voor een betere behandeling en genezing van kinderkanker.

Bijna 30% van alle kinderen met kanker sterft nog steeds aan deze ziekte. En dat terwijl dankzij nieuw genenonderzoek een sprong vooruit gemaakt kan worden. Wat ontbreekt is voldoende geld. Binnen de huidige therapieën wordt ook gewerkt aan het voorkomen van schadelijke bij-effecten door te heftige chemobehandelingen. De missie van Stichting KiKa is zowel kwaliteit van leven door gerichte behandelingen van kinderkanker als ongeneeslijke ziekte uit te bannen. Vernieuwend onderzoek voor kinderkanker vereist een specifieker aanpak: gericht op de eigenschappen van kinderkanker.

Surf naar www.kika.nl

SOS-Kinderdorpen

SOS-Kinderdorpen vangt weeskinderen op in onder andere Zuid-Amerika, Afrika en Azië en geeft ze het beste alternatief voor een natuurlijke gezinssituatie. Dat doet de organisatie op een unieke manier: in een SOS-kinderdorp. De ruim 450 SOS-kinderdorpen zijn verspreid over de hele wereld in 132 landen en geven aan meer dan 60.000 kinderen een blijvend thuis in hun eigen land.

In zo’n kinderdorp krijgen de kinderen het veilige en warme thuis waar ze recht op hebben. Bij hun ‘eigen’ SOS-moeder. Met de liefdevolle zorg van het SOS-gezin en met goede scholing hebben de kinderen de juiste basis om te bouwen aan hun eigen toekomst. De weeskinderen die SOS-Kinderdorpen steunt, kunnen rekenen op blijvende hulp.

Surf naar www.soskinderdorpen.nl

Brooke Hospital for Animals: gezonde werkdieren voor de allerarmsten

Brooke Hospital for Animals helpt werkpaarden en -ezels van straatarme mensen in o.a. Egypte, India, Jordanië en Pakistan.

Jaarlijks behandelt Brooke 500.000 werkpaarden en -ezels. De meeste mensen die met een werkpaard of -ezel werken, staan onderaan de sociale ladder. De kwalen waar de dieren aan lijden worden veroorzaakt door onwetendheid van de eigenaren en door armoede.
In de vaste hospitalen en met mobiele klinieken worden zieke en gewonde paarden en ezels behandeld. De dierenartsen verlenen gratis hulp op het gebied van hoefverzorging, tuig en pakzadels en adviseren eigenaren over het welzijn van hun paard of ezel.

Surf naar www.brooke.nl

De Waddenvereniging: ’t Wad is het waard

Met een oppervlakte van ruim 8.000 vierkante kilometer is de Waddenzee het grootste aaneengesloten natuurgebied van Europa. Wind en golven vormen een woest en veranderlijk landschap van eilanden, wadplaten, geulen en prielen. Het relatief warme en voedselrijke water zorgt voor een immense biologische rijkdom.

Op de eilanden, op de wadplaten, onder water en in de wadbodem leven vele vogels, vissen, planten en kleine organismen. Miljoenen trekvogels kiezen op hun trektochten tussen Afrika, Siberië en Groenland de Waddenzee om rust en voedsel te vinden.

De Waddenvereniging zet zich in voor het behoud van de biologische rijkdom en de bescherming van het open landschap. Zodat ook volgende generaties kunnen genieten van dit bijzondere erfgoed.

Surf naar www.waddenvereniging.nl

Verwijderd

Topicstarter
Makkelijker nog:

Indien jullie mobieljes hebben liggen, die weg mogen uiteraard, mail me dan het adres.

Ik laat jullie dan port betaalde "zakjes" toekomen waar jullie het goede doel zelf mee kunnen bepalen, en het mobieltje kosteloos kunnen retourneren!

groeten,

Richard

Verwijderd

Topicstarter
en een upje :)

kom maar op met de mobieltjes! :)

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb pas een oude mobiel naar stichting aap https://mijnaap.nl/steun2006/steun2006.php?id=13&taal=NL gestuurd.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18:08
Just FYI, wat gebeurt er eigenlijk met die mobieltjes :) ?

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:57
ThinkPadd schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 15:29:
Just FYI, wat gebeurt er eigenlijk met die mobieltjes :) ?
ze worden hergebruikt (ze krijgen er min. 3,50 voor terug)

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ik heb er ook nog een stuk of 3 liggen.. mail me maar even!

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Ik weet niet of je HK toegang hebt maar daar zou dit toch beter voor geschikt zijn...

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.