Stel dat Orange overgekocht wordt

Pagina: 1
Acties:

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-12 21:53
Na aanleiding van het lezen van dit artikel vroeg ik mij hetvolgende af.
Stel dat Orange overgekocht word door T-Mobile of Vodavone. Dan is de kans groot dat de voorwaarden wijzigen neem ik aan. Was het niet zo dat zodra de voorwaarden veranderen en ik er niet mee eens ben dat ik dan mijn Abbo van Orange kan afzeggen ?

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

rg-mohwa schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:14:
Na aanleiding van het lezen van dit artikel vroeg ik mij hetvolgende af.
Stel dat Orange overgekocht word door T-Mobile of Vodavone. Dan is de kans groot dat de voorwaarden wijzigen neem ik aan. Was het niet zo dat zodra de voorwaarden veranderen en ik er niet mee eens ben dat ik dan mijn Abbo van Orange kan afzeggen ?
Dat klopt ja :)

Maar voor de bestaande klanten zal er niet zoveel veranderen hoor, dat gaat mondjesmaat!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• rg-mohwa
Dat klopt ja :)

Maar voor de bestaande klanten zal er niet zoveel veranderen hoor, dat gaat mondjesmaat!
Hoe bedoel je precies Mondjesmaat ?. Het is niet zo dat ik slechte ervaringen heb met orange (heb abbo pas 2 weken :P) maar ik ben niet zo super te spreken over mijn toestel :+

Verwijderd

De bestaande contracten zullen ze nooit wijzigen.

als ze dit doen kan jij zonder pardon van je contract af, dit kost ze een hoop geld aangezien ze jouw een telefoon geven of een flinke korting op je abbo.

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 10:20:
De bestaande contracten zullen ze nooit wijzigen.
Idd :)

de 'oude' Orangers zullen gewoon hun abbo moet afmaken!
Als hun abbo dan verloopt kunnen ze er weer eentje afsluiten/ verlengen onder de nieuwe voorwaarden!

@ TS: Je moet niet denken van 'o Orange wordt overgenomen, ander toestel' ;)

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 14-02-2007 10:23 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Ro-Maniak2
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 15:51
Ja, als de voorwaarden wijzigen in die zin dat jouw rechten of verplichtingen in de overeenkomst anders worden, dan kun je opzeggen. Alleen een naamswijziging is (dus) bijvoorbeeld geen reden om te kunne opzeggen.

Alleen het feit dat Orange overgenomen wordt is ook geen reden; je contractspartij zal dezelfde blijven en ook verder hoeft er voor de klant, tenzij ze actief iets veranderen, niets te wijzigen in de voorwaarden.

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-11 10:36

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Toch wel handig om even in de gaten te houden! :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

• rg-mohwa
@ TS: Je moet niet denken van 'o Orange wordt overgenomen, ander toestel' ;)
Ow nee zo dacht ik ook niet maar als ik kan stoppen met me contract kan ik weer een nieuwe afsluiten in combinatie moet een toestel ;)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gaat Orange Internet ook veranderen dan?

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Verwijderd

Geen idee over internet, maar jullie lopen best ver voor de muziek uit.

France Telecom heeft Orange net in de etalage gezet en natuurlijk kun je speculeren over wie Orange over zou kunnen nemen, maar de biedingen zijn nog niet binnen. Kortom voordat dit werkelijk gebeurt, zijn we maanden verder. Voordat de voorwaarden dan eventueel gaan wijzigigen, zal ook nog wel even duren. Daar zullen ze zowiezo denk ik redelijk voorzichtig mee zijn. De waarde van Orange is natuurlijk vooral de waarde van haar klanten.

• Mawlana
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13:27
Die bedrijven hebben hun lesje wel geleerd. Tegenwoordig geven deze bedrijven aan klanten die niet akkoord gaan met de nieuwe tarieven/voorwaarden/etc de mogelijkheid om verder te gaan onder de bestaande voorwaarden...

• funkylicious
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:22
Bij Orange kun je 4 maanden van te voren je contract verlengen met een nieuwe telefoon. Als je nu in die periode zit kun je dan het beste nog even afwachten of juist niet? Het lijkt me dat dit betrekking heeft op het onderwerp.
Pagina: 1