Toon posts:

[CS:S] Spel crasht regelmatig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mede Tweakers,
Al sinds een tijdje speel ik het spel counterstrike source. heel vet spel vind ik zelf. Alleen heb ik 1 probleem, De game crashed voortdurend!!. Als ik gewoon ingame ben. komt er plotseling een melding dat hl2.exe een fout heeft bla bla bla bla. de foutmelding heeft ook steeds wat te maken met de .txt file: appcompat.txt. Heeft iemand het zelfde probleem of heeft iemand DE oplossing voor mijn probleem?

Mijn systeem specs zijn:

CPU: AMD Athlon 4000+ S939
MOBO: DFI LanParty SLI-DR (drivers van de CD. als ik de nieuwste drivers instaleer spaced me PC gelijk :( )
RAM: Corsair ValueSelect. 1GB. Dual-channel
VideoKaart: EVGA GeForce 6800 GS CO. (drivers: 91,47)

Alvast bedankt voor jullie reactie's :>

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:43
Uberhaupt al eens zelf wat geprobeerd? Bijvoorbeeld WHQL-drivers? :)

The devil is in the details.

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
appcompat.txt.is de report file die windows genereerd met info over de error, dus de error zit niet in appcompat.txt.

Als je de error krijgt staat er waarschijnlijk een locatie van appcompat.txt.(C:\DOCUME~1\username\LOCALS~1\Temp\etc. of iets dergelijks). Dit is de informatie die windows naar microsoft wil sturen om informatie te geven over het probleem. Je zou in het bestand kunnen kijken of er wat interessants in staat maar grote kans dat er heel veel code in staat waar we geen bal van snappen.

Dat zeg ik....

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:18

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Wellicht staat hier ergens de oplossing van je probleem?

Verwijderd

offtopic, maar Engelse woorden vervoeg je alsof ze Nederlands zijn, dus OTT, stam + t. CSS crasht voortdurend ;)

Meer ontopic, in veel gevallen is het toch een hardwareprobleem, probeer eens of je ander vidkaart of mem kan lenen. Met gaming stress je je systeem en dat kan net de druppel zijn voor onstabiele HW.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 11:04:
offtopic, maar Engelse woorden vervoeg je alsof ze Nederlands zijn, dus OTT, stam + t. CSS crasht voortdurend ;)

Meer ontopic, in veel gevallen is het toch een hardwareprobleem, probeer eens of je ander vidkaart of mem kan lenen. Met gaming stress je je systeem en dat kan net de druppel zijn voor onstabiele HW.
ik heb alles al vervangen behalve me mobo en HDD.
Pagina: 1