Toon posts:

[Vista] Kan venster niet sluiten met muis.

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb Vista nu ook geinstalleerd. Heb alleen 1 probleem. Als ik bijv. "IE" of "Deze Computer" open Dan kan ik het scherm alleen doormiddel van alt+F4 afsluiten.

Ik kan de vensters dus niet met de muis afsluiten als ik op kruisje klik. Ook maximaliseren en minnetje werken niet. Ook verplaatsen niet.

Iemand anders hier ook last van? Of weet iemand hier een oplossing voor? Het is namelijk erg iiritant.

bvd ,

Bas

• Device Manager
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07-06-2024

Device Manager

5.9L diesel 4X4 325pk en 826Nm

Deed je een schone installatie (formateren + installeren) of een upgrade?

Is er misschien een muis driver (software) geinstalleerd (indien upgrade; misschien van voor de upgrade)?

<a href=http://www.tweakers.net/gallery/53099/sys>Mijn systeem</a>

Verwijderd

Topicstarter
Device Manager schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 00:01:
Deed je een schone installatie (formateren + installeren) of een upgrade?

Is er misschien een muis driver (software) geinstalleerd (indien upgrade; misschien van voor de upgrade)?
Ik heb gewoon een schone install gedaan. Voor de rest werkt de muis gewoon. Alleen vensters kan ik niet aflsuiten, maximaliseren, minnetje, verplaatsen ect...

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-03 16:56

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:57:
Ik heb Vista nu ook geinstalleerd. Heb alleen 1 probleem. Als ik bijv. "IE" of "Deze Computer" open Dan kan ik het scherm alleen doormiddel van alt+F4 afsluiten.

Ik kan de vensters dus niet met de muis afsluiten als ik op kruisje klik. Ook maximaliseren en minnetje werken niet. Ook verplaatsen niet.

Iemand anders hier ook last van? Of weet iemand hier een oplossing voor? Het is namelijk erg iiritant.

bvd ,

Bas
Ja, voortaan geen gehackte user32.dll.mui installeren om de "evaluation version" tag weg te krijgen van je illegale versie van Windows Vista (zie ook posting hierboven). Die gehackte versie veroorzaakt namelijk dit probleem.

De orginele terugzetten, en het probleem is weg. Je hebt dan wel weer "evaluation version" op je desktop staan.... maar dat kun je weer oplossen door Windows Vista te... ehhhm.... kopen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Verwijderd

[vista] probleem

zelfde geleuter..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Zie bovenstaande tips - gewoon je software kopen :P