Toon posts:

Alternatieve laptop mét numeriek toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 138 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
ik ben erg gechermeerd van de Asus A7M en sta op het punt hem aan te schaffen (als de Vista versie tenminste binnenkort beschikbaar komt). Maar, echt heel storend vind ik dat hij geen numeriek toetsenbord heeft (in tegenstelling tot sommige, mindere concurrenten), wat mijns inziens bij een 17" scherm makkelijk zou passen.
Aangezien een geïntegreerd numeriek toetsenbord voor mij behoorlijk belangrijk is (ja echt) de volgende vraag: is er een goed alternatief met vergelijkbare specs (ook qua prijs, max 1000 euro), maar met numeriek toetsenbord? Hoeft niet per sé Asus te zijn.

bedankt!

Tja, de één vind geheugen en de beste videokaart belangrijk, ik een geïntegreerd numeriek toetsenbord... smaken verschillen. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Niels-
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-10 08:18
en een exten nummeriek toetsenbord?

zoals sommige gamers heel blij zijn met de verschillende (aangekondigde) externe videokaarten,
worden de fans van een nummeriek toetsenbord hiermee al een tijdje langer bedient ;)

[ Voor 72% gewijzigd door -Niels- op 13-02-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Voor een 10tje heb je een externe USB-numeriek toetsenbordje. Waarom zou je je keuze beperken tot de enige exoot die het misschien aanbiedt met alle nadelen van dien terwijl je voor dat tientje de hele markt in handbereik hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens naar de MSI M serie. die heeft zelfs met een 15.4" al een numeriek gedeelte erop zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die losse USB keypads haal je voor iets van 10 euro inclusief verzendkosten uit hongkong. Wordt dan wel als cadeautje verzonden :P Zie ebay

[ Voor 12% gewijzigd door The Eagle op 13-02-2007 23:56 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-10 22:22
In de Acer Travelmate 5623WSMi, zit er een zo te zien en is onder de 1000,-.

Hier zit dan wel weer een integrated grafische kaart in. Ik weet namelijk niet wat je eisen zijn voor een laptop, dus hier kan ik niets mee. Je kunt verder nog wel in de 17" laptops pricewatch (gesorteerd op prijs) kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment heeft Paradigit (in ieder geval in Maastricht) 2 modellen onder de 1000 euro staan met een numeriek toetsenbord. Beiden zijn Acers, ik heb geen idee welke modellen precies (moest er gisteren zijn voor wat anders dus heb het niet onthouden).

Verder zou je eens bij de media markt kunnen kijken, ook daar staan regelmatig laptops met numeriek keypad staan, meestal ook rond of net boven de 1000 euro.

(Ik wil er ooit zelf ook zoeen aanschaffen, vandaar dat ik er vaak even naar kijk)
Pagina: 1