Vandaag voor mijn Vosonic VP2060 image tank een nieuwe 60GB 2.5" schijf gekocht, zat 30GB in.
Formatteren gelukt met Vosonic tool FDISK-AP201 onder FAT32.
Nieuwe schijf is in de tank via USB normaal benaderbaar onder Windows, ik kan gewoon bestanden er op zetten en er af halen.
Kopieren van een MS of CF werkt echter niet...icoontje "harddisk error" verschijnt in het display zodra de COPY knop gebruikt wordt.
Oude schijf terug -> kopieren weer prima vanaf dezelfde sticks.
Formatteren via CMD prompt (format x: /FS:FAT32 /A:32K, gevonden in ander topic) werkt niet, Foutmelding dat partitie te groot is, in dat andere topic stond dit als mogelijke oplossing voor een 100GB schijf maar dat kan dus niet.
Iemand een soortgelijke ervaring met een oplossing hiervoor?
Formatteren gelukt met Vosonic tool FDISK-AP201 onder FAT32.
Nieuwe schijf is in de tank via USB normaal benaderbaar onder Windows, ik kan gewoon bestanden er op zetten en er af halen.
Kopieren van een MS of CF werkt echter niet...icoontje "harddisk error" verschijnt in het display zodra de COPY knop gebruikt wordt.
Oude schijf terug -> kopieren weer prima vanaf dezelfde sticks.
Formatteren via CMD prompt (format x: /FS:FAT32 /A:32K, gevonden in ander topic) werkt niet, Foutmelding dat partitie te groot is, in dat andere topic stond dit als mogelijke oplossing voor een 100GB schijf maar dat kan dus niet.
Iemand een soortgelijke ervaring met een oplossing hiervoor?
[ Voor 11% gewijzigd door WaterFire op 14-02-2007 07:29 ]