Als ik in mijn eigenschappen voor beeldscherm kijk, en daar alleen al op annuleren druk, dan "bevriest" mijn pc op een heel rare manier.
Ik kan via crtl-alt-del, het beeld krijgen taakbeheer, maar kan helemaal niets doen.
Ik kan met de muis het hele beeldscherm door, maar kan nergens op klikken.
De windows-toets kan ik indrukken en dan komt weer mijn onderbalk en start/programma`s in beeld, maar ik kan niets doen.
Er is verder geen toets waar op gereageerd wordt.
Allerlaatste bios update van Asus M2NPV-VM geinstalleerd.
De laatste Nvidea Forceware geinstalleerd.
De nieuwste geluidsdrivers ook, want ook het afspelen van tijdje muziek met mediaspeler gaf dit effect.
Temperaturen gaan niet te gek omhoog, tussen de 35 en hooguit 40 graden op de core.
Gelezen met Speed-Fan.
Voltages blijven gelijk, ook gelezen met Speed-Fan.Voeding is max 350 watt, met full cable en 4 pins extra op het moederbord,
vcore1: 1.25V
Vcore2: 3.15V
+5v, 4.84V
+12V, 12.46v
+5V 4.68V
Asus, Cool and quiet voor processor-Fan staat ingeschakeld, ook ingeschakeld en met full speed fan`s krijg ik het probleem.
En of ik nu met Geforce pci-e kaart werk, of hem eruithaal en gewoon via moederbord vga werk, maakt ook geen verschil.
Ik geef het nooit snel op, maar het begint nu vervelend te worden.
Wie weet raad?????????
Ik kan via crtl-alt-del, het beeld krijgen taakbeheer, maar kan helemaal niets doen.
Ik kan met de muis het hele beeldscherm door, maar kan nergens op klikken.
De windows-toets kan ik indrukken en dan komt weer mijn onderbalk en start/programma`s in beeld, maar ik kan niets doen.
Er is verder geen toets waar op gereageerd wordt.
Allerlaatste bios update van Asus M2NPV-VM geinstalleerd.
De laatste Nvidea Forceware geinstalleerd.
De nieuwste geluidsdrivers ook, want ook het afspelen van tijdje muziek met mediaspeler gaf dit effect.
Temperaturen gaan niet te gek omhoog, tussen de 35 en hooguit 40 graden op de core.
Gelezen met Speed-Fan.
Voltages blijven gelijk, ook gelezen met Speed-Fan.Voeding is max 350 watt, met full cable en 4 pins extra op het moederbord,
vcore1: 1.25V
Vcore2: 3.15V
+5v, 4.84V
+12V, 12.46v
+5V 4.68V
Asus, Cool and quiet voor processor-Fan staat ingeschakeld, ook ingeschakeld en met full speed fan`s krijg ik het probleem.
En of ik nu met Geforce pci-e kaart werk, of hem eruithaal en gewoon via moederbord vga werk, maakt ook geen verschil.
Ik geef het nooit snel op, maar het begint nu vervelend te worden.
Wie weet raad?????????