Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Vraag over LCD scherm in PC

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een Blue Graphic display willen hebben vooor in mijn computer.
Ik heb op Ebay dit mooie grote schermpje gezien.
Nou is mijn vraag wie weet hoe ik dit moet aansluiten af dat het uberhaubt wel aangesloten kan worden. Zo niet weten jullie dan een goed alternatief.
Als het wel kan heeft er iiemand dan een aansluitschema? Er staat wel een datasheet bij maar ik wordt er niet veel wijzer van 8)7. Ik weet dat hier al veel topics over zijn maar die geven niet echt de oplossing. Alvast hartelijk bedankt voor jullie hulp _/-\o_ .

grt Martijn

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Heel simpel, zoek op het controllertype en kijk of je er een aansluitschema voor kan vinden. Zo niet, dan kan je em niet aansluiten.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gezocht naar een aansluitschema voor de controller (T6963C) maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden weet jij misschien waar?

• Wolf87
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:45

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

dit ding is gewoon heel erg complex. Je kan ze aansturen dmv een avr microcontroller. Maar als je het datasheet al niet begrijot moet je er niet aan beginnen. Begon dan gewoon met een 16x1 lcd schermpje

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat ik dan maar dit schermpje koop. En dan dit aansluitschema gebruik. Met dit schermpje kan ik toch gewoon LCD smartie gebruiken?
thx voor de hulp ;)

grt martijn

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-02-2007 16:57 ]

• tolunaygul12
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-11 08:23
yup die kun je gewoon met lcd smartie gebruiken ;)

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11 19:09

TrailBlazer

Karnemelk FTW

op samenkopen.net heeft dezelfde organisator ook een actie lopen kan je gewoon met vooruitbetaling werken. Heb ik nu 2 keer gedaan en elke keer binnen 2 weken in huis
Pagina: 1