[XP] Help files (HxS) werken niet

Pagina: 1
Acties:

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 07:10
Ik heb pas Delphi Turbo gekocht en geinstalleerd. De help files zijn in format HxS. Vermoed dat dit iets te maken heeft met .NET dat tegelijk met Delphi wordt geinstalleerd.
Ik krijg deze help files echter niet aan de gang. De index is wel zichtbaar maar in het rechter venster verschijnt een standaard browser DNS error alsof er geen verbinding met internet zou zijn (de file staat echter gewoon op mijn hdd).
Bij nader onderzoek werkt geen enkele 'namespace' (whatever that may be) dus niet alleen delphi-help.
Ik heb
-alles opnieuw geinstalleerd
-IE7 gedeinstallerd
-alle firewall en security uitgezet
-me suf gezocht op usenet
-support afdeling van delphi gebeld
-een third party help file viewer voor dit soort files gedownload
Het help allemaal niets.
Iemand snap?

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 07:25

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Zelf zou ik het antwoord niet weten, maar ik geef je wel deze tip: Geef zoveel mogelijk informatie, niet alleen zeggen dat je gezocht hebt, maar ook aangeven wat je gevonden hebt. In dit geval, wat zei Delphi support? Wat heb je gevonden op usenet? Welke third party help file viewer? Bedoel je de extensie .hxs? Ik wens je succes met het vinden van een antwoord!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Welke Windows versie gaat het hier over? :)

• HanslH
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-01 07:10
Het gaat over win xp sp 2
Ik had dinsdag borland gebeld; een dame vroeg mij haar te mailen zodat zij er over kon nadenken. Ik vernam verder niets meer.
Het viewer programma heet h2 viewer. Aangezien het dezelfde fout geeft als borland delphi help denk ik niet dat ik nog meer viewers hoef te proberen.
Ik heb inmiddels ook alles van
C:\Program Files\Common Files\Microsoft Shared\Help
en
C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\Microsoft Help
gewist en deze weer gevuld met de data van een computer waarop het wel werkt, nadat ik eerst een installatie herstel had geprobeerd die helaas vastliep.Resultaat bleef hetzelfde.
Wat ik op usenet heb gevonden zijn wat dingetjes als cookies/temp internet files wissen wat allemaal niet werkt.

Nikon D3, nikkor 24-70 2.8, nikkor 14-24 2.8