Mini poll: Wie heeft een Copper Spacer?

Pagina: 1
Acties:

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Wie heeft zo'n ding en is het het geld waard?
Of is het niet nodig en kan je net zo goed gewoon zonder spacer je super orb erop zetten?

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:05

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

ik heb er een. ik gebruik waterkoeling en peltier dus het is dan een vrij grote stapel die door zo'n spacer toch wat stabieler zit.

ik heb ook al een duron kapot gekregen toen ik nog geen spacer had.

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-08 10:09
Ook hier een spacer present.
Eventuele extra koelprestaties zijn verwaarloosbaar.
fl 40,- is idd wel een beetje veel maar ik speel liever op safe met een processor van rond de duizend gulden...

Verwijderd

ja hier ook, CuMine en TB...

Verwijderd

Als je 1 keer een koeler plaatst en daarna laat zitten is het niet (echt) nodig.

Als je echter de koeler af en toe verwijderd lijkt me het een goed idee.

Ik zit er ook aan te denken(denk aan L1 potloodstreepjes)

• PsYgHo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-08 01:30
heb hier een voor de p3 cu-mine,
maar wacht nog ff met bestellen van die procc.(waarschijnlijk morgen) vanwege de prijsdalingen, heb dus ook geen ervaring met die dingetjes. Maar 30 piek op totaal bedrag van een P3 850 (evt. p3 1000) en een ALPHA pal 6035 met YS-tech fan en een potje ARTIC, en een SLOTKET met voltage tweak en al die shit... is maar heel gering, dus dat kan er ook nog wel bij! :) en een beetje stab. is nooit weg er met zon koelkanon op een convertorbordje!

/edit typo's

Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.

Verwijderd

Hier ook een koperen spacer van $10 bij 3dfxcool. Omdat er een Alpha6035 met gestapelde (inmidels 2 x Ystech) fan opzit en ik dus veel aan het klieren ben geweest, vond ik het wel zo veilig.

En inderdaad, m'n koeler is er al iets van 20 keer op en af geweest, en ik zag bij het monteren van de spacer dat er al twee minieme stukjes op de hoek af zijn, minder dan 1 mm maar toch ..... voel me nu een stuk veiliger :P

(Oh, en koeling, bijelkaar werkt het iets beter. Op 600@600 wordt het mobo 23/24 graden en de CPU 27 idle en 29 stressed :) op 980 wordt de CPU 6 graden koeler, 4 a 5 volgens mij door de 2e fan, 1 a 2 door de spacer ... natuurlijk eerst effe met alleen de 2e fan getest.)

Verwijderd

Ik heb er 1 gekocht voor mijn broertjes duron 600, als ik een t-bird of palomino koop doe ik hem bij mij erop, heatsink hoeft er bij mijn broertje dan toch nooit meer af
Pagina: 1