Toon posts:

Geflest met online hardware bestelling ???

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
zeg, ben ik nou geflest met mijn recente online hardware bestelling bij comptechworld.nl ??

ik had besteld > 128 MB SDRAMM 133 mhz A-merk

nou heb ik 'em binnen en op de chips staat een grote S met een getantelde driehoek op de achtergrond.
op de achterkant van de mem. zie ik heel klein in een hoekje " S (in een vierkantje ) met daaronder TECH M6 staan.

is dit nou een A-merk geheugen ?? of ben ik gewoon geflest met een andere geheugen en hebben ze me voor meerprijs iets aangesmeerd wat helemaal niet klopt ????????

PLEASE HELP !!!!

• schaduw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online

schaduw

schaduw

hehe, een zakkenroller bestolen! LOL :D

ooh sorry, ik heb geen antwoord, maar ik moest het ff kwijt...

CTW staat hier wel bekend als een betrouwbare zaak, dus het zal wel goed zitten...

hahaha (sorrie :P)

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

als je twijfelt kun je beter 'ns met comptechworld bellen. ik heb toevallig vorige week ook een a-merk 128mb pc133 sdram bij hun gekocht en kreeg precies wat ik besteld had: een a-merk (infineon).

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Het schijnt ook nog zo te zijn dat men een een reepje geheugen waarop 1 chip van een A-merk is en de rest niet dit ook mag verkopen als een A-merk..........

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
A-merk cola verkopen ze toch ook als A-merk en dat smaakt toch ook niet.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Topicstarter
Dus het is niet zeker of ik een A-merk geheugen heb ??

wat zijn de A-merken eigenlijk ??
wat zijn de B-merken dan ??

wie showt me even het verschil ????

ik kan wel bellen naar CTW, maar ik weet denk ik al wat ze zeggen " Ja meneer, het zijn a-merk geheugen en we leveren alleen kwaliteit spullen ",

nou......kom ik ook niet verder mee dus :)

• Ritch
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 17:03
Ik zou toch echt ff bellen met hun, ik denk dat ze het goed uitleggen hoe de vork in de steel zit, technische kennis genoeg daar, is echt een goede zaak, heb er nooit problemen mee gehad.
Pagina: 1