[Vista] Radeon 9600 Pro en Aero Glass

Pagina: 1
Acties:

• r8ality
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-12-2024

r8ality

Ignorance is bling.

Topicstarter
Ondanks dat er op de Vista-site van Ati staat dat dat ding prima Vista Ready is, krijg ik uiteraard wel Aero, maar geen Glass. Terwijl het toch echt een fully compatible Directx9.0 kaart is. Score 1 dus. Ook werken een heel aantal spellen niet, terwijl ik in diverse topics lees dat die prima draaien onder Vista.

Specs:

Athlon XP 2500
512 MB
Asus A7V600-X
Club3d 9600 Pro 256 MB
Windows Vista Business (msndaa)
Catalyst Vista 7.1

Iemand hetzelfde gezever met z'n Radeon 9600 series?

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

Verwijderd

je moet dan even de driver downloaden van

ati.amd.com

• r8ality

r8ality

Ignorance is bling.

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 23:27:
je moet dan even de driver downloaden van

ati.amd.com
Of je leest mijn post helemaal en ziet dat ik onderaan bij de specs Catalyst 7.1 Vista heb staan ;).

[url=http://www.autofans.nl][b]AutoFans.nl !![/b][/url] Dé merk-ongebonden auto vereniging voor heel Nederland! | Hoezo kan een Sempron 2500+ niet in je auto?

• Autoreply
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05:49
r8ality schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 02:02:
[...]

Of je leest mijn post helemaal en ziet dat ik onderaan bij de specs Catalyst 7.1 Vista heb staan ;).
En what about de Microsoft drivers voor je videokaart? Die geven bij mij (andere kaart) ook beter beeld als de drivers van de fabrikant...

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Het OS heeft minimaal 512 Mb nodig, en als bij de installatie minder dan 1 Gb wordt gedetecteerd dan is Aero standaard uitgeschakeld. Het zou kunnen dat je daarvoor een service moet starten en op automatic moet zetten.

Wat betrefd spellen, XP heeft dus minimaal 128 Mb nodig, en Vista 512 Mb. De kans is erg groot dat je met 512 Mb totaal geheugen je spel gewoon te weinig geheugen heeft en daarom niet wil draaien.

Ik zou een reepje 512 bijkopen en bijplaatsen.

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

• r8ality

r8ality

Ignorance is bling.

Topicstarter
Dat zou het inderdaad wel eens kunnen zijn. Gaan we proberen.

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Just FYI:

Ik heb een laptop met Radeon 9600 64mb, en die draait vloeiend Aero en Glass :)

Verwijderd

Autoreply schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 02:26:
[...]

En what about de Microsoft drivers voor je videokaart? Die geven bij mij (andere kaart) ook beter beeld als de drivers van de fabrikant...
Wanneer ik die installeer werkte bij mijn prey en andere games niet.
daarom catalist 7.1 vista driver installed
Pagina: 1