[XP64] onmogelijk eigen bluetooth stack te installeren*

Pagina: 1
Acties:

• videodok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-02 11:05
Ik krijg het niet voor elkaar om de bluetooth drivers te installeren die bij mijn dongel zaten. Windows installeert steeds met de eigen stack.
Als Ik het apparaat verwijder in device manager, en daarna de dongel dan weer in een usb poort doe krijg ik de eigen drivers (levelone dongel met bijgeleverde toshiba stack) niet geinstalleerd. Hij blijft het apparaat zoeken. Als ik dan windows laat zoeken dan installeert hij alles met de microsoft stack. en werkt alles, behalve dan dat de stack beperkt is in zijn mogelijkheden en ik een andere bluetooth stack wil draaien. Ook het updaten van de apparaat drivers wil niet werken.

Zowel Broadcom als de meegeleverde toshiba stack krijg ik niet geinstalleerd.

Nog wat gegevens vergeten:

OS; WINXP64
Dongel: LevelOne MDU-0025USB

[ Voor 9% gewijzigd door videodok op 13-02-2007 16:37 ]

• Depress
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-03 14:26
Windows vraagt je altijd of je wilt instaleren. Je kunt dan toch ook de drivers op de CD aangeven?

• videodok
Helaas hij installeert gelijk z'n eigen windows zooi en vraagt nergens om drivers. Ik zou dit graag willen maar direct lukt het niet en achteraf wijzigen(update driver) doet het ook niet.

[ Voor 110% gewijzigd door videodok op 13-02-2007 16:40 ]

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Kleine titel edit zodat de Windows versie in je topic titel staat - let hier aub ook zelf op :)

Verder - weet je wel zeker dat je 64-bits drivers gebruikt voor je stick? :)

• vitokj
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-04-2024
al geprobeerd eerst de drivers te installeren en daarna pas je dongle erin te hangen?

• videodok
Als ik eerst de drivers installer en dan de dongel erin gooi, wordt hij niet herkent door de eigen software. Vervolgens breekt het installatie programma af. Windows herkent dan een nieuw apparaat en installeert direct zijn eigen zooi.

• videodok
hmm 64 bits drivers, ik heb er 1 van broadcom, maar die doet het niet.

• videodok
Goed nieuws enslecht nieuws, veel van de stacks die ik had waren niet geschikt voor 64 bits OS, dankje Elevator voor de hint. Toen ik dit besefte bedacht ik om maar bij sitecom drivers te zoeken, vraag mij niet waarom, maar ik had gewoon een ingeving. Daar bleken ze een toshiba stack te hebben voor win64 die heb ik geinstalleerd en de communicatie werkte.
Helaas voldeed de stack niet omdat ik steeds handmatig moest verbinden in nokia pc suite. De stabiliteit was ook niet optimaal en het vebruikte 23% van mijn dual duo core AMD Systeem wat wel erg veel is. Nu ik begrijp waar het merendeel van het probleem lag van de drivers kom ik er waarschijnlijk wel uit. Het blijft alleen vreemd waarom de broadcom 64 bits drivers niet werken.
Pagina: 1