Ik krijg het niet voor elkaar om de bluetooth drivers te installeren die bij mijn dongel zaten. Windows installeert steeds met de eigen stack.
Als Ik het apparaat verwijder in device manager, en daarna de dongel dan weer in een usb poort doe krijg ik de eigen drivers (levelone dongel met bijgeleverde toshiba stack) niet geinstalleerd. Hij blijft het apparaat zoeken. Als ik dan windows laat zoeken dan installeert hij alles met de microsoft stack. en werkt alles, behalve dan dat de stack beperkt is in zijn mogelijkheden en ik een andere bluetooth stack wil draaien. Ook het updaten van de apparaat drivers wil niet werken.
Zowel Broadcom als de meegeleverde toshiba stack krijg ik niet geinstalleerd.
Nog wat gegevens vergeten:
OS; WINXP64
Dongel: LevelOne MDU-0025USB
Als Ik het apparaat verwijder in device manager, en daarna de dongel dan weer in een usb poort doe krijg ik de eigen drivers (levelone dongel met bijgeleverde toshiba stack) niet geinstalleerd. Hij blijft het apparaat zoeken. Als ik dan windows laat zoeken dan installeert hij alles met de microsoft stack. en werkt alles, behalve dan dat de stack beperkt is in zijn mogelijkheden en ik een andere bluetooth stack wil draaien. Ook het updaten van de apparaat drivers wil niet werken.
Zowel Broadcom als de meegeleverde toshiba stack krijg ik niet geinstalleerd.
Nog wat gegevens vergeten:
OS; WINXP64
Dongel: LevelOne MDU-0025USB
[ Voor 9% gewijzigd door videodok op 13-02-2007 16:37 ]