Precies, via omwegen druppelt er natuurlijk toch nog wel het een en ander binnen, ook bij mij.
Maar dat noem ik toch plat. 'problemen met de routering' noemt de helpdesk het.
Maar dat noem ik toch plat. 'problemen met de routering' noemt de helpdesk het.
mech, je vergist je denk ik.
Probeer maar eens wat uit het buitenland op te halen.
Waar woon je trouwens?
Hier Amsterdam, lijkt me sterk dat jij er dan geen last van hebt.
Waar woon je trouwens?
Verwijderd
Hier, in Rotterdam Oosterflank, heeft het de hele dag gewerkt. Soms wel ff traag, maar dat zijn we gewend van Chello.
ik heb hier echt geen prob en ik zit hier in landsmeer. buitenlandse site hbe ik ook geen problemen meeOp zondag 04 februari 2001 17:21 schreef maarten- het volgende:
mech, je vergist je denk ik.
Waar woon je trouwens?
Verwijderd
/me flikkert bijna van zijn stoel van lachenOp zondag 04 februari 2001 18:01 schreef TwwT_Unexplained het volgende:
Hier, in Rotterdam Oosterflank, heeft het de hele dag gewerkt. Soms wel ff traag, maar dat zijn we gewend van Chello.
Eerlijk waar, soms wel ff traag, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!! Wat vind ik het prachtig als ik andere mensen hoor klagen terwijl mijn snelheid nog steeds rond een flex 175 kb/sec ligt. /me is altijd sadistisch geweest en dit bericht bevestigt zijn eigenschap alleen maar
Verwijderd
Hebben we weer zo'n puberale pannenkoekOp zondag 04 februari 2001 20:33 schreef Hermen het volgende:
/me flikkert bijna van zijn stoel van lachen
Eerlijk waar, soms wel ff traag, hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!! Wat vind ik het prachtig als ik andere mensen hoor klagen terwijl mijn snelheid nog steeds rond een flex 175 kb/sec ligt. /me is altijd sadistisch geweest en dit bericht bevestigt zijn eigenschap alleen maar
Ga lekker je krantenwijk lopen ofzo>:)
En met 'soms even traag' bedoel ik dus dat af-en-toe m'n snelheid terugzakt naar rond de 10 Kbyte/s. De rest van de tijd zit ik hier rond de 120.
En heel fijn dat jij een hogere snelheid hebt. Komt waarschijnlijk doordat je in een boerengat woont met toch 'iets' minder inwoners dan Rotterdam. Dat is een eigenschap van Internet via de kabel: je deelt de bandbreedte met mensen bij jou uit te buurt.
Pagina: 1