Verwijderd
welke voordelen heeft t boven de 1003 ???
Ben ik erg benieuwd naar
, kun je dat ff zeggen?
Ben ik erg benieuwd naar
Ik merk er niks van... AGP 4x zou beter werken, maar dat is wel een erg theoretische aangelegenheid.
De meeste verschillen kun je nalezen in het forum kan www.cusl2.com , Asus brengt zelf geen release notes uit.
De meeste verschillen kun je nalezen in het forum kan www.cusl2.com , Asus brengt zelf geen release notes uit.
Verwijderd
k, maar ik dacht misschien zijn er nog meer mogelijkheden bijgekomen, zoals een "agp graphics window size"
van >64. etc., die site kende ik al, maar thnx anywayz
nope agp window is even groot
kheb niet echt boeiende veranderingen in bios gezien maar draait wel gewoon goed hoor bij mij
PIIIEB-600@720 op CUSL2
kheb niet echt boeiende veranderingen in bios gezien maar draait wel gewoon goed hoor bij mij
PIIIEB-600@720 op CUSL2
Verwijderd
Je moet trouwens wel ff de asus site bekijken he, voordat je gaat kuttenOp zondag 04 februari 2001 17:08 schreef Hibo het volgende:
Is het veilig een Beta Bios te installeren? Het betreft Beta 1005_7 voor de CUSL2.
ThanX!
Als je de Windows update utility gebruikt om de BIOS te updaten, verloopt (voor mij) alles vlekkeloos. Ik hoef de CMOS niet te resetten, video blijft het doen, niks aan de hand.
Verwijderd
'k zou t toch liever via t Aflash proggie doen... waarom? weet ik eigenlijk niet:) niet zo'n goed gevoel over de stabiliteit van windows tijdens flashen misschienOp zondag 04 februari 2001 18:23 schreef 8-Track het volgende:
Als je de Windows update utility gebruikt om de BIOS te updaten, verloopt (voor mij) alles vlekkeloos. Ik hoef de CMOS niet te resetten, video blijft het doen, niks aan de hand.
Ik zat de eerste keer ook met het zweet in m'n handen...
Ik heb er nu wel vertrouwen in...
Ik heb er nu wel vertrouwen in...
Verwijderd
CaPsLoCkOp zondag 04 februari 2001 22:42 schreef cybergrave het volgende:
hOE METEN JULLIE DE TEMP VAN DE PROCESSOR
asus pROBE MEET ALLEEN BOVEN DE 25 GRADEN
He he, capslock ja.
sigloos
Pagina: 1