wrt54g ver. 7

Pagina: 1
Acties:

• piet konijn
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-12-2025
hallo,

heb hier bij mensen thuis zo'n router geïnstalleerd en vandaag is reeds 2 keer volgend probleem opgedoken: surfen gaat niet meer (geen verkeer is mogelijk) maar alle verkeer naar en van de router gaat wel (dus bestanden overzetten, interface router, ...). als ik dhcp release/renew doe, werkt het geval wel terug, hoewel het ip-adres niet veranderd is.

iemand dit al meegemaakt? oplossing?

merci

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Doe voor de zekerheid even een fimrware upgrade, voor versie 7 is sindsk ort versie 7.0.0.4 uit, die een aantal zaken oplost.

• beastdjw
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07-10-2025
Vandaag heb ik ongeveer hetzelfde probleem gepost:
beastdjw in "Linksys wrt54g v7.0 en Casema"

je probleem wordt waarschijnlijk niet opgelost met versie 004. Het is wel aan te raden om up te graden omdat er vele andere problemen wel worden opgelost.

Verder is er tot nu toe maar 1 oplossing voor je probleem: router omruilen voor een andere, b.v. de wrt54gl. (helaas). VERMIJD DE AANKOOP VAN EEN WRT54G V7.0!!!! Deze tip zie je in heel veel forums terug, helaas helaas. Je mag van een Linksys toch verwachten dat ze de problemen oplossen met een software upgrade maar tot nu toe is dit probleem nog steeds niet opgelost.

• piet konijn
leuk :) . iig bedankt voor de reacties, zal zien wat ik ermee doe.

• piet konijn
nu gebeurt het dat de interface (192.168.1.1) niet meer gevonden wordt: enkel na een reset... :+ handig is anders.