Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
Verwijderd
Taal veranderen is niet mogelijk bij business geloof ik, mss met een mui eventueel.
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 14:58 ]
Dit werkt wel gewoon als het goed is....Glaanieboy schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:21:
Je krijgt een key van de Engelse versie, je kan dus niet een Nederlandse versie installeren met een 'Engelse key'.
kan WEL .Glaanieboy schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:21:
Je krijgt een key van de Engelse versie, je kan dus niet een Nederlandse versie installeren met een 'Engelse key'.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Je kunt dus gewoon de NL (waar dan ook vandaan plukken) en installeren.
Zolang je key legaals is, is het geen probleem.
Wel slecht dat het op deze manier moet gaan van Microsoft, veel PC's en Laptops worden namelijk nu verkocht met de engelse versie van Vista...
Athlon X8 3,6ghz 15000+ | 4 x 4GB PC 21000 | 2 x 4TB... < das pas patsen :-)
En dat is hóe de schuld van Microsoft?poepkop schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:07:
Wel slecht dat het op deze manier moet gaan van Microsoft, veel PC's en Laptops worden namelijk nu verkocht met de engelse versie van Vista...
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Hoe heb jij er in hemels naam een business van kunnen maken dan ??poepkop schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:07:
Yes het werkt, ik heb een ultimate gedownload... en er een business van gemaakt.
MSI - VAG - Apple - HP - Intel i7 - RaspBerry
De productkey bepaald dat wat er geïnstalleerd wordt. Alle verscheepte DVD's zijn altijd Ultimate, het enige verschil wat er tussen DVD's kan zitten is 32 of 64-bit.Cafe_delmar schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:32:
[...]
Hoe heb jij er in hemels naam een business van kunnen maken dan ??
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit kan volgens mij alleen met Ultimate, aangezien de MUI (Multilingual User Interface) een Ultimate Extra is aldus mijn Windows Update hier. En het is niet geheel hetzelfde als een nederlandse DVD heb ik de indruk, de taal blijft hier Engels bij het inlogscherm en wordt pas veranderd als je inlogt.Phant0m schreef op donderdag 15 februari 2007 @ 01:07:
je kan ook via windows update een taalupdate binnen halen, en dan is je windows vista gewoon in het Nederlands
Dat MUI is alleen nuttig als je verschillende users hebt die elk een andere taal willen hebben... als je maar 1 taal wil download je gewoon de ISO van die taal.
[ Voor 13% gewijzigd door Sfynx op 15-02-2007 17:42 ]
http://windowshelp.micros...eef-31ba18b0921c1033.mspx
Hier staat inderdaad ook dat de MUI packs enkel werken op Ultimate.
Weet echter niet of je iets kan met de losse .mui bestanden, welke via andere wegen gewoon te downloaden zijn.NoteThe Display language section will only be visible if you have already installed a LIP or if your edition of Windows supports MUI. MUI packs are only available in Windows Vista Ultimate and Windows Vista Enterprise.
//
Sinds wanneer mag (non freeware) sofware gedownload wordenVerwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 15:31:
Een key is niet taal gebonden, maar versie gebonden.
Je kunt dus gewoon de NL (waar dan ook vandaan plukken) en installeren.
Zolang je key legaals is, is het geen probleem.
niets illegaals aan
Dus ultimate Key kopen ergens in amerika (retail = stukken goedkoper) en dan minder legale download doen en daarmee installeren
Human Bobby
[ Voor 98% gewijzigd door Justice op 16-02-2007 11:48 . Reden: foute thread sorry ]
Human Bobby
Verwijderd
Mag ik vragen waar je die hebt gedownload? Via MSDN AA of Microsoft zelf of via het minder legale circuit?poepkop schreef op woensdag 14 februari 2007 @ 09:07:
Yes het werkt, ik heb een ultimate gedownload... en er een business van gemaakt.
Verwijderd
als ik het dus goed begrijp kan je de ultimate dvd gebruiken met een business key en krijg je dus business?
Correct. De DVD bevat alle versies van Windows Vista (bij een 32bit DVD dus alle Vista-versies in 32bit en bij de 64bit DVD dus alle versies in 64bit). De ontvangen key bepaald welke versie je kan installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 14:16:
even een vraagje tussendoor:
als ik het dus goed begrijp kan je de ultimate dvd gebruiken met een business key en krijg je dus business?
I Don't Know, So Don't Shoot Me