Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[FUN] Postzegels duurder of niet?

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Help, een hoog oplopende discussie gisteren in het cafe over postzegels... vraag me niet hoe we er op zijn gekomen en geloof me als ik zeg dat een gemiddeld gesprek in het cafe niet gaat over postzegels...

De volgende stellingen worden tegen elkaar gezet.....

Mijn stelling:
De postzegel is NIET duurder geworden als ik voor 10 euro aan postzegels haal dan heb ik als ik de bedragen op de postzegels ga tellen precies voor 10 euro aan postzegels gekocht. Dat ik voor een hoger bedrag op mijn pakket of brief moet plakken heeft niks met de kosten van een postzegel te maken maar de prijs van de service van TNT om mijn pakket of brief te bezorgen is omhoog gegaan. 10 euro is nog steeds 10 euro in postzegels waard en niet opeens 9 euro omdat de prijs van een postzegel omhoog is gegaan.

In het kort, de postzegel is niet duurder geworden maar de kosten van het bezorgen van mijn poststuk zijn omhoog gegaan.

De stelling van de andere zuiplap:
De prijs van postzegels is omhoog gegaan, als ik een brief wil versturen moet ik er opeens vijf cent meer op plakken en als ik voor 10 euro aan postzegels haal dan krijg ik minder postzegels dan voorheen. In het kort de prijs van een postzegel is dus omhoog gegaan en het bedrag dat op de postzegel staat is de prijs van de postzegel en niet het bedrag waarvoor ik service kan krijgen.

Welke van deze twee zuiplappen heeft gelijk?

Verwijderd

De dienst is duurder geworden en om het makkelijker te maken voor de gebruikers hebben ze het bedrag op de postzegel aangepast. Je kunt immer op geen manier 44 cent maken uit 39cent zegels.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 14:42 ]

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 14:37:
Welke van deze twee zuiplappen heeft gelijk?
Als ze het daar nou eens over eens worden in de kroeg met nog wat meer drank? :P

Verder is dit het verkeerde forum en niet discussiewaardig. Daarom gaat dit topic dicht.

Dit topic is gesloten.