[Exchange 2003] E-mailadressen van gebruikers in Regio

Pagina: 1
Acties:

• dulghar
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-01 20:29
Op mijn werk heb ik een verzoek gekregen, om alle e-mailadressen van regio Noord in een excel bestand aan te leveren.

Aangezien ik niet zit te wachten, om 260 e-mailadressen met de hand in te tikken in excel, ben ik op zoek naar een handige manier om dit te doen.

Is er ook iets van een command-line of vbs script wat ik hiervoor kan gebruiken?

Het zijn landelijke Exchange servers. Het enige wat ik heb, zodat ik zeker weet dat ik alleen de gebruikers van regio-noord heb, is de naam van de daarbij behorende distributielijst.

Iemand een idee?

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Heb je toegang tot een active directory met de juiste users erin? Die kun je dan gewoon exporteren namelijk.

• dulghar
hstuivenberg schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:48:
Heb je toegang tot een active directory met de juiste users erin? Die kun je dan gewoon exporteren namelijk.
Dat klopt, alleen dan exporteerd deze geen e-mailadressen mee. En ik kan helaas dat ook nergens aangeven,

• dulghar
Dat was ook een mogelijkheid geweest. Maar heb het net opgelost.
Ik heb de kolomkiezer totaal over het hoofd gezien :$

Daarna e-mailadresje erbij, alles selecteren en lijst exporteren. Importeren in Excel en klaar alweer.
Thanks voor de tips!!

• hstuivenberg
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-02 10:07
Je bent me te snel af, wilde inderdaad nog melden dat je gewoon de kolommen kon aanpassen.

Blij dat het gelukt is :)
Pagina: 1