(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Hoe bedoel je 3 signalen omzetten in 1 signaal ?Felixje schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:29:
Ik heb een simpele vraag waar ik geen antwoord op kan vinden
Is het mogelijk om ipv een signaal in 3 verschillende kabels te splitten, met een splitter 3 signalen (een van buiten en 2 video's) om te zetten in een signaal. Deze kabel zou ik dan dus aansluiten op de ingang, en de video's op de uitgangen.
Wil je videomixen ofzo ?
Of wil je 2 extra signalen op de kabel zetten als een soort tv-kanalen ?
Beetje vaag dit
[ Voor 8% gewijzigd door LDenninger op 13-02-2007 12:38 ]
Daarmee kun je diverse video inputs (S-Video etc.) op de 'normale' coax kabel zetten (bijvoorbeeld om idd je video in het hele huis te kunnen zien.).
Tijd voor een nieuwe sig..
Dat weet ik dat die bestaan, maar het kan ook met een stuk goedkopere oude videorecorder. Ik wil mijn coax signaal echter niet eerst door beide videorecorders laten gaan ivm de demping. Ik wil het dus door een splitter laten doen die ik dan omgekeerd gebruik.Koffie schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:43:
Wat jij zoekt is een RF / Coax modulator.
Daarmee kun je diverse video inputs (S-Video etc.) op de 'normale' coax kabel zetten (bijvoorbeeld om idd je video in het hele huis te kunnen zien.).
PreciesLDenninger schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:37:
[...]
Of wil je 2 extra signalen op de kabel zetten als een soort tv-kanalen ?
[ Voor 15% gewijzigd door Felixje op 13-02-2007 12:46 ]
(\__/)
(='.'=)
(")_(")
Verwijderd
Frequenties zijn niet hetzelfde, dan zal ik dat zo eens proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 12:48:
Met een normale RF splitter kun je inderdaad verschillende RF signalen op één kabel krijgen. Voorwaarde is natuurlijk wel dat de frequenties niet hetzelfde zijn.
[ Voor 18% gewijzigd door Felixje op 13-02-2007 12:52 ]
(\__/)
(='.'=)
(")_(")