Toon posts:

Pentax Optio T30

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey allemaal,

Ik ken eigenlijk niet veel van fotografie maar heb al enkele digitale cameras gehad, en de reden waarom ik altijd verander is omdat ik nog geen enkele camera gevonden heb die in auto stand mooie foto's binnenshuis trek. Nu is het weer tijd voor een nieuwe en heb ik beslist om een Fuji F31fd te kopen. Tot ik de nieuwe Pentax Optio T30 tegenkwam. Ik ben vooral verkocht voor het 3" touchscreen scherm en die zou ook maximum ISO 3200 aankunnen. Wat denken jullie? Zou de T30 een goede concurrent zijn voor de Fuji F31? http://www.pentaximaging....n--optiosubsection--optio
Kan ook nog nergens geen review ervan vinden met foto's.

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Binnenshuis in full auto en ook nog mooie foto's maken?

Dan zul je er toch echt wat meer moeite voor moeten doen.
Wat verwacht je van ons?

Verwijderd

Topicstarter
Ja, had nu ook al ondertussen begrepen dat je met de Fuji, wat moet experimenteren. Maar met de Fuji is het mogelijk. Daarom dat ik mij afvraag of het ook zou mogelijk zijn met de Pentax, aangezien die bijna identiek dezelfde eigenschappen heeft.

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-03 21:17

Remy

I usually get 100% accuracy

Kan ook nog nergens geen review ervan vinden met foto's.
Dan zou ik dat even afwachten, want nu is daar nog niks over te zeggen, en kan ook niemand zeggen of dit een goede concurrent is voor de Fuji-cams. Als je weinig geduld hebt, kan je sowieso voor de F31 gaan, want die is al beschikbaar: als je wel geduld hebt, wacht je nog even af tot er duidelijk is hoe de T30 presteert. Op dit moment heeft dit topic echter helaas geen zin, vandaar dat hij dicht gaat :)

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.