Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[DPC] Vooraankondiging Weilan 2007

Pagina: 1
Acties:

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Dit jaar word voor de vierde keer de weilan georganiseerd. Elk jaar organiseerd TeamBVD samen met het game team Fraggle een aantal lanpatry's, waarvan het hoogtepunt van het jaar ligt bij de Weilan.

Drie dagen lang met elkaar lannen in een grote tent, iedereen kan blijven slapen in zijn eigen tent of caravan. De zaterdag een BBQ en we maken er een gezellig weekend van. De afgelopen jaren was er plek voor ongeveer 50 man die volledig bezet werd door leden van BVD en Fraggle. Dit jaar zal er meer ruimte beschikbaar zijn, waardoor er naar schatting ruimte is voor 25 leden van DPC die het ook leuk vinden om te komen.

Zoals elk jaar zullen Gallier, Dsmarty en Gerrit de organisatie doen van de locatie, netwerk en stroomvoorziening met de hulp van vele andere leden van BVD en Fraggle.

De weilan zal dit jaar gehouden worden op 8, 9 en 10 juni in Emst. Dezelfde locatie als de BBQ van vorig jaar. Dit topic is nog niet bedoeld om je aan te kunnen melden, daar zal later meer informatie over komen hoe dat kan.

[ Voor 16% gewijzigd door iisschots op 19-02-2007 21:48 ]

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23-11 20:34

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

hardstikke leuk, meteen na mijn examens kan ik lekker uitrusten.
tot dan :)

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

• iisschots
Er zijn 25 extra plaatsen beschikbaar omdat de weilan organisatie en DPC-Crew het een leuk idee leek om met DPC te gaan lannen. Het aantal reacties in dit topic doet vermoeden dat er vantuit DPC geen behoefte bestaat aan de lanparty. Dus ben ik wel benieuwd wie er van plan is te komen :)

Verwijderd

ik ben altijd wel in voor lanparty's. nu heb ik eind juni ook al een lan in heerenveen maar ik denk dat ik dan wel kan komen.

• itsalwaysme
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20-11 10:29

itsalwaysme

Graast voor DB

klinkt wel interessant, maar ik ben dan niet in Nederland :(

Graast voor Division Brabant
It's hardware that makes a machine. It's software that makes it work (most of the time).

Verwijderd

I'll be there!

• iisschots
Het is een week verplaats, het is nu 8, 9 en 10 juni :)

Verwijderd

ai nu heb ik 2 weken later ook al een grote lanparty waar ik zeker heen ga. het wordt allemal een beetje krapjes zo. normaal heb ik 2 lans in een jaar.
Pagina: 1