Ik heb thuis twee AMD 2400+ processoren liggen (voor grotere plaatje klikken), maar geen een doet het in mijn MSI K7T Turbo2 met nieuwste BIOS (CPU Support). Niet eens een beep of iets dergelijks (heb de 133FSB pin opengezet).
Weet iemand misschien aan de hand van de plaatjes of er iets mis is met de processoren of zijn ze gewoon niet compatible met de moederbord?
Ik heb ook hier gezien dat ze beiden "M - Mixed CPU of batches which didn't pass QC" zijn (eg MPMW en MPM). Betekent dit nog iets?
Ik heb een hele tijd rondgegoogle-d en gevonden dat type 27648 een Thoroughbred is. Alleen als ik kijk naar de bridges (L2) bijvoorbeeld hier dan is L2[3] open en zou het een AppleBred Duron moeten zijn maar die bestaan niet in 2400+ versie
Of haal ik nu allemaal dingen door elkaar en snap ik er niks meer van

Weet iemand misschien aan de hand van de plaatjes of er iets mis is met de processoren of zijn ze gewoon niet compatible met de moederbord?
Ik heb ook hier gezien dat ze beiden "M - Mixed CPU of batches which didn't pass QC" zijn (eg MPMW en MPM). Betekent dit nog iets?
Ik heb een hele tijd rondgegoogle-d en gevonden dat type 27648 een Thoroughbred is. Alleen als ik kijk naar de bridges (L2) bijvoorbeeld hier dan is L2[3] open en zou het een AppleBred Duron moeten zijn maar die bestaan niet in 2400+ versie
Of haal ik nu allemaal dingen door elkaar en snap ik er niks meer van

[ Voor 7% gewijzigd door Darkvater op 13-02-2007 11:15 ]
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge