Wii en Xbox 360 wilt niet connecten

Pagina: 1
Acties:

• fingerhead
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-03-2025
Ik probeer de laatste tijd een Wii via de Wii Lan Adapter en een Xbox 360 via netwerk kabel te connecten. Maar ze zeggen telkens dat ze niet kunnen verbinden ik heb heel veel geprobeerd en heel veel niet gelukt en begin nu echt radeloos te worden.

Heb een Speedtouch 510 modem (1 aansluiting) en een Sitecom DC-202 v5 als Router.

Heb zoveel aangegeven in mijn router waardoor het niet is gelukt om die 2 te connecten heb zorgenloos 2 pc's erin draaien die perfect met het internet werken. Zonder enige aanpassingen te maken.

Heb zelfs de Wii rechtstreeks laten lopen met de modem waardoor die alsnog niet kon connecten.

Dus daarna ben ik echt de weg kwijt geraakt heeft iemand enige mogelijkheden want ik begin hopeloos me nek om te draaien.

ik snap niet veel van netwerken maar dit is wel het toppunt. Heb vaak een laptop aangesloten op die lijn die het zelfs ook perfect doet. Dus ik weet het niet meer iemand suggesties?

Zal echt welkom zijn.

Intel Core i7 2600k @ 3.4GHz # Asus Sabertooth P67 # GeForce EVGA 8800GTX 768mb # 8gb Corsair Vengeance # 250gb SSD # 2x Samsung SyncMaster 940BF # Logitech G15 // G5 # Coolermaster iGreen power 500w # Windows 10