[XP] Niet mogelijk om IE7 NL te installeren?

Pagina: 1
Acties:

• RedC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-03-2025
Hallo,

Ik heb een XP Pro gekocht met language pack incl. Dus standaard een Engelse XP versie
Als ik nu IE7 in het Nederlands wil installeren dan zegt hij dat de taal van het OS niet overeen komt, ook al staat XP in het Nederlands. De enige mogelijke optie is IE7 installeren in het Engels.

Mijn vraag is nu:
1) Is dit normaal?
2) Wat is eraan te doen?

Ik had het zelfde probleem met Mediaplayer 11 maar via een omweg heb ik deze toch in het Nederlands kunnen installeren.

Iemand enige tips?

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Je hebt de engelse versie met de MUI? Dan moet je de Engelse IE installeren, die is dan gewoon in Nederlands geloof ik.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• RedC
Nee, helaas niet, hij is in het Engels :(

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

IE7 is nog niet in de MUI variant beschikbaar voor zover ik weet :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:52

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Voor of het normaal is, ja, het is heel normaal. Denk een beetje als je gaat migreren naar het buitenland. Je leert die taal spreken en spreekt de bevolking ook zo aan, maar je blijft een Nederlander. Zo dus ook als je dmv een MUI je Windows een andere taal geeft. Het is oorspronkelijk Engels en dus moet je alle updates in het Engels installeren, als ziet het eruit als Nederlands. Er was een tijd terug, ik geloof bij de komst van WMP9 dat je op een Nederlandse XP een Engelse WMP kon installeren en andersom, dat kan geloof ik nu niet meer met WMP10 en 11.

* Hero of Time maakt zich klaar op commentaar dat het nog prima mogelijk is.

En zoals elevator al zei, er moet een MUI komen voor IE7, pas dan heb je die ook in het Nederlands.

Commandline FTW

Verwijderd

Ik heb ook liever Engels dan Nederlands maar daar gaat het niet om...

Heb paar keer gehad dat NL IE7 idd niet wou installeren maar zoals Wim al zegt, na installatie van de Engelse was het wel gewoon Nederlands...

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Door de MUI pack wordt zo'n 80% van de "common" functionaliteit omgezet in het NL. Zelfde princiepe als een W2K3 server voorzien van de MUI pack. Voor Office heb je een appart MUI pack die overigens wel met de NL versie geïnstalleerd kan worden.

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

• RedC
Ik heb ook ns geprobeerd van eerst de Engelse en daarna de Nederlandse erover (zoals dat wél lukte met WMP) maar zonder succes. Ik zal dan maar afwachten of hem gewoon in Engels laten staan :)
Pagina: 1