Toon posts:

Vista wifi wel zichtbaar, wil niet verbinden

Pagina: 1
Acties:
  • 2.118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey mensen,

Ben al de hele avond bezig geweest om verbinding te krijgen met mijn modem/router (Linksys WAG54G) onder VISTA. Ik kan hem wel zien maar niet verbinden... met de bedrade verbinding kan ik wel gewoon internetten en alles...

Heb al meerdere topics gezien over dit onderwerp maar kom er niet uit

Ik klik mijn verbinding aan (raven) (die is WPA PRE-SHARED beveiligd) dan moet ik mijn netwerksleutel invoeren en dan blijft hij zeggen dat hij geen verbinding kan maken...

Iemand een idee? Heb al meerdere drivers geprobeert van zowel asus als realtek, maar denk niet dat het probleem daar zit... (heb trouwens onboard P5B deluxe wifi met realtek RTL8187L chipset geloof ik)

Alvast bedankt :-)

• Fridge-RaideR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 30-12-2018

Fridge-RaideR

Raiding fridges is a livin ;)

Met trial en error beginnen he, gooi eerst de beveiliging eraf en probeer het dan. Lukt dat, dan eerst WEP proberen en zo verder

• adoy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

adoy

1 dubbele WifWaffer® aub!

Heb je nog een andere PC met XP of een ander OS dan Vista? Probeer het daar dan eens mee... Gebruik je toevallig een laptop? In dat geval is hier een artikel uit de Microsoft KB :

http://support.microsoft.com/kb/928152/en-us

Fotogear -> Nikon D50 ★ Stukjes glas ★ Flitsert ★ Kleine snuisterijen

Verwijderd

Topicstarter
heb nog 2 andere desktop pc's in huis staan, beide met XP, beide draadloos zonder problemen... Vista staat op een (redelijk) nieuwe desktop pc...

De andere 2 pc's maken verbinding via een linksys wifi pci kaartje, bij deze gebruik ik de onboard wifi (Realtek rtl8187L)

Heb nu wel verbinding met WEP beveiliging... Maar wil wel weer naar WPA over

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 20:01 ]