Toon posts:

Een 3Com 3c515 in DOS aan de praat krijgen

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Wie weet hoe ik een 3com 3c515 10/100 isa kaart aan de praat krijg in dos? Ik wil er uiteindelijk mee op internet kunnen, maar als ik al over mijn lan ermee zou kunnen werken zou ik al heel blij zijn. Hij is nu 60 graden zonder fan :))
Mijn Overgeklokte Athlon wil niet warmer van 45 graden worden :P

• Longbowh
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
wacht even, je netwerkkaartje is 60 graden zonder fan en je wil er in dos mee werken... en je athlon wordt niet warmer dan 45 graden..

waar heb je het over? volgens mij haal je een hoop door elkaar

Verwijderd

Topicstarter
Ik was niet helemaal wakker. Mijn 486 wordt 60 graden :)
En mijn netwerkkaart wil niet werken.

• Lone Gunman
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Euh, het ligt er een beetje aan wat je precies wilt gaan doen. Het delen van zooi kan je het beste met msclient voor dos doen. Internet spul (denk aan arachne, doslynx, micq, en diverse irc clienten) werken over het algemeen met een packet driver. Maar het is niet zo 1-2-3 allemaal uit te leggen, dus als je zeker weet dat je dit wil gaan doen, moet je maar ff replyen hier :)
Btw enige kennis van dos is wel handig als je dit echt wilt gaan doen.

Experience has taught me that interest begets expectation, and expectation begets disappointment, so the key to avoiding disappointment is to avoid interest.

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil eerst proberen een ftp server en een perproxy aan de praat te krijgen. En bestanden delen zou ook wel geinig zijn.
Ik heb een hele hoop kennis van DOS, dus dat moet niet zo'n probleem zijn. Ik heb er alleen nooit wat met netwerken mee gedaan.